أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۸۰۸۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي اورتون پس از پيروزي مقابل منچستريونايتد تاکيد کرد توازن ميان بازيکنانش موجب برد مقابل حريف قدرتمند شده است.

 

اورتون در ادامه روند موفقيت‌هاي خود توانست در هفته سي و پنجم ليگ برتر انگليس با نتيجه دو بر صفر منچستريونايتد را از پيش رو بردارد.

ليتون بينز 28 (پنالتي) و کوين ميرالاس 43 گل‌هاي اورتون را وارد دروازه حريف کردند. با نتيجه به دست آمده، اورتون 69 امتيازي شد تا رده پنجمي خود را حفظ کرده و به حضور در ليگ قهرمانان اروپا در سال بعد اميدوار بماند. منچستريونايتد هم با 57 امتياز رتبه هفتم جدول را در اختيار دارد و بعيد به نظر مي‌رسد بتواند راهي ديدارهاي ليگ اروپا هم بشود.

روبرتو مارتينز که فصل گذشته هدايت ويگان اتلتيک را به دست داشت و در پايان فصل هم به دسته پايين‌تر سقوط کرد، از ابتداي فصل سرمربي اورتون شد و اين تيم را متحول کرد.

به نقل از فارس، مارتينز در مورد پيروزي مقابل منچستريونايتد گفت: مجبور بوديم هوشمندانه عمل کرده و انرژي‌مان را در کل ديدار براي رسيدن به پيروزي تقسيم کنيم. يونايتدها آخرين بازي خود را 11 روز پيش انجام داده بودند اما تيم من آخرين بار چهارشنبه گذشته به ميدان رفته بود. با اين حال ما توانستيم به بهترين شکل از توانايي‌هايمان استفاده کنيم. تمام تيم در کارهايي که بايد در طول ديدار انجام مي‌گرفت شرکت داشتند. توازني که بين بازيکنان تازه نفس و بازيکناني که کمي خسته‌تر به نظر مي‌رسيدند موجب شده که ما در ديدارهاي پاياني فصل نتيجه‌هاي خوبي بگيريم.

مارتينز ادامه داد: مي‌خواهيم راهي ليگ قهرمانان اروپا شويم. نمي‌توانيم حدس بزنيم ما يا آرسنال راهي اين تورنمنت خواهيم شد. نمي‌خواهم با حدس زدن وقتم را تلف کنم. تنها چيزي که مي‌خواهم به آن فکر کنم تعداد امتيازي است که در اين فصل جمع‌ آوري کرده‌ايم. هر اتفاقي تا پايان فصل در ساير ديدارها رخ دهد درست همان چيزي است که در بهترين ليگ باشگاهي دنيا اتفاق افتاده است. اگر کسي بخواهد نتيجه ديداري را حدس بزند به احتمال 99 درصد اشتباه مي‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها