أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۱۸۰۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
رئيس فيفا علاوه بر انتقاد از برزيل به عنوان ميزبان جام جهاني 2014، از شرکت‌هاي آلماني و فرانسوي به خاطر تاخير در تکميل پروژه‌هاي مهم‌ترين رويداد فوتبال جهان انتقاد کرد.

 

سپ بلاتر تا به حال از کم‌کاري و تعلل کشور برزيل به خاطر عدم آماده‌سازي به موقع امکانات و تاسيسات مربوط به جام جهاني 2014 انتقاد داشت.

به نقل از فارس، مدير سالخورده سوئيسي روز گذشته همچنين از شرکت‌هاي آلماني و فرانسوي که در اين پروژه سهيم هستند و باعث تاخير در تکميل امکان مربوطه شدند، ايراد گرفت.

وي در گفت‌وگويي با يک شبکه تلويزيوني اظهار داشت: سازماندهي کاري وضعيت بدي دارد. هيچ ارتباطي با بحث فوتبال ندارد. شرکت‌هاي بزرگ به خصوص از آلمان و فرانسه‌، ‌در اين زمينه مقصر و مسئول هستند.

با اين اظهارات، مسئول فيفا بدون نام بردن از نام کمپاني خاص، از تعلل يکسري شرکت‌ها در عدم سرويس دهي به موقع ايراد گرفت.

بلاتر در فاصله 52 روز تا پيکارهاي برزيل با يادآوري دير آماده‌شدن ورزشگاه المپيک رم در جام جهاني 1990 افزود: اين اتفاق براي اولين بار نيست که مي‌افتد و ما مجبور مي‌شويم همه چيز را در آخرين روزها آماده کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها