أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۸۰۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن در واکنش به صحبت‌هاي اخير پيروز قرباني گفت: حرف‌هاي او صادقانه نبود ولي من از اين بابت ناراحت نيستم و معتقدم هر فردي مي‌‌تواند نظرش را بگويد.

 

منصور ابراهيم‌زاده ابتدا در مورد اظهارات پيروز قرباني که گفته است باشگاه راه‌آهن بايد در تعطيلات نيم فصل کادرفني خود را تغيير مي‌داد، گفت: اينکه کادر فني تغيير کند فقط به نظر مسئولان باشگاه مربوط مي‌‌شود. حال سؤال من اين است که آيا قرباني بايد در مورد سياست‌هاي باشگاه هم نظر بدهد؟ شما ديديد که در اين اواخر سامان آقازماني مصاحبه کرد،‌ آنهم به خاطر اينکه تعداد بازي‌هايش کم شده بود ولي ظاهراً شرايط پيروز قرباني فرق مي‌کرده که تصميم گرفته بعد از پايان ليگ برتر مصاحبه کند.

به نقل از تسنيم، وي در ادامه افزود: قرباني در طول برگزاري ليگ برتر سر تمرين مي‌‌آمد و کارش را انجام مي‌‌داد. اقدام او در اينکه بعد از پايان بازي‌هاي ليگ برتر اين مصاحبه را انجام داد قابل احترام است و او اجازه نداد که تيمش وارد تنش شود. قرباني در قسمتي از صحبت‌هايش گفته که اگر زمان به عقب برگردد شايد ابراهيم‌زاده هم راضي نمي‌شد با من کار کند. در مجموع فکر مي‌کنم هر فردي مي‌تواند نظرش را بگويد و حرفش را بزند.

سرمربي فصل گذشته راه‌آهن در پاسخ به اين سؤال که «آيا شما از حرف‌هاي قرباني ناراحت نيستيد؟»، خاطرنشان کرد: من معتقدم حرف‌هاي قرباني صادقانه نبود ولي ناراحت نيستم چون به هر حال نظرش را گفته است. او در يک مورد به وحيد طالب‌لو اشاره کرده و گفته که برخورد ما با اين بازيکن درست نبوده است. من با طالب‌لو چه برخورد بدي داشتم که حالا اين موضوع مطرح شده است؟

ابراهيم‌زاده تاکيد کرد: ترجيح دادم طالب‌لو را بازي ندهم که اين حق من است. فکر نمي‌کنم بازي ندادن به طالب‌لو بي‌احترامي به او باشد. برخي بازيکنان خيال مي‌کنند احترام گذاشتن يعني اينکه به آنها بازي بدهيم ولي اين موضوع جزو سلايق سرمربي محسوب مي‌ شود. اينکه من به طالب‌لو بازي ندادم برخورد بد محسوب مي‌شود؟ من که اصلاً چنين نظري ندارم.

وي همچنين در واکنش به اظهارات قرباني که از حسين پاشايي به عنوان عامل اصلي سقوط نکردن راه‌آهن ياد کرده بود، گفت: شما مي‌‌توانيد از خود پاشايي سؤال کنيد که قبل از شروع فصل علي دايي او را مي‌‌خواست يا نمي‌‌خواست. دايي او را نمي‌خواست ولي وقتي من آمدم با حسين صحبت کردم و گفتم که از تو مي‌خواهم در راه‌آهن بماني، حالا چه بازي کني و چه بازي نکني. من به پاشايي گفتم که مي‌‌خواهم براي راه‌آهن بزرگي و کاپيتاني کني و تصميم گرفتم او را نگه دارم. جدا از پاشايي بازيکناني مثل بهادر عبدي، نورمحمدي و زارعي خيلي به تيم کمک کردند و البته بايد از بازيکنان ديگر هم تشکر کنم.

از منصور ابراهيم‌زاده به عنوان يکي از گزينه‌هاي هدايت تيم ذوب‌آهن ياد مي‌شود. وي در اين خصوص اظهار داشت: باشگاه ذوب‌آهن اين موضوع را عنوان کرده اما آقاي آذري در مصاحبه خود مدعي شده است که اين باشگاه فقط از فيروز کريمي برنامه گرفته است. من با ذوب‌آهن مذاکره نکرده‌ام در ضمن با توجه به اينکه تکليف باشگاه راه‌آهن مشخص نيست، هنوز وضعيتم براي ماندن يا جدايي روشن نشده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها