يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۸۰۹۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
با نظر علي دايي 3 بازيکن جوان اين تيم که به صورت قرضي در نيم‌فصل به باشگاه‌هاي ديگر رفته بودند به پرسپوليس باز مي‌گردند.

 

در فصل سيزدهم ليگ برتر ايران به دليل ترافيک در بين بازيکنان پرسپوليس، علي دايي که اعتقاد فراواني به جوانان داشت تصميم گرفت تا 3 بازيکن جوان خود را به صورت قرضي به تيم‌هاي ديگر بدهد اما با پايان فصل و با توجه به اينکه در ليست جديد دايي نگاه ويژه‌اي به جوانان شده بازگشت غريبي و خانزاده از ذوب آهن و يونس شاکري از پديده به پرسپوليس قطعي شده و دايي اعلام کرده اين 3 بازيکن را براي فصل آينده نياز دارد.

به نقل از فارس، البته اين بازيکنان با توجه به اينکه باشگاه به ‌آنها کمي در پرداخت‌هايشان خوب عمل نکرده ناراحت هستند اما دايي اعلام کرده که هر 3 بازيکن جوان خود در فصل آينده نياز دارد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها