أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۸۰۹۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
مدافع تيم ملي به دليل آغاز زودهنگام تمرينات ايران، اوضاع تيم ملي را بهتر از ساير تيم‌هاي حاضر در جام جهاني مي‌داند.

 

احمد آل نعمه با ايده آل توصيف کردن شرايط اردوي تيم ملي در آفريقاي جنوبي گفت: شرايط اردو به لحاظ امکانات بسيار مناسب است. تمرينات با برنامه و فشرده اي را در اردو انجام داده ايم و روز به روز به آمادگي بهتري مي رسيم.

به گزارش تسنيم، مدافع تيم ملي افزود: تمرينات بدنسازي بسيار خوبي را در زمين چمن و سالن انجام داده ايم. تمرينات بسيار سنگيني که بدون شک وضعيت بدني بازيکنان را در شرايط ايده آل قرار خواهد داد. کي‌روش در نظر دارد با انجام تمرينات سنگين ميزان دوندگي بازيکنان را به شرايط ايده آل و استاندارهاي روز فوتبال دنيا برساند و مسلما او به خواسته خود دست خواهد يافت.

آل نعمه تصريح کرد: در حالي که اکثر تيم هاي دنيا مشغول برگزاري مسابقات باشگاهي شان هستند ما براي جام جهاني در آفريقا اردو زده ايم. اين شروع زودهنگام مي تواند برنامه هاي ما را به شکل ايده آلي جلو ببرد و برنامه و اهداف کي‌روش را در جام جهاني عملي کند. حضور بازيکنان فولاد، استقلال، تراکتورسازي و منتظري هم روحيه بچه ها را بالا برده است.

مدافع ملي پوش نفت تهران درباره تاثير اردوهاي طولاني مدت گفت: شايد اردوهاي طولاني مدت به لحاظ روحي بازيکنان را با مشکل مواجه کند اما از آنجا که تمرينات براي جام جهاني برگزار مي شود بازيکنان انگيزه کافي دارند و همين موضوع به هيچ وجه روحيه آنها را با مشکل مواجه نمي کند.

آل نعمه در پاسخ به اين سوال که آيا جاسوس نيجريه را در تمرين تيم ملي ديده ايد، اظهار داشت: من هم شنيده ام که جاسوسي از سوي تيم ملي نيجريه اطراف کمپ تيم ملي رفت و آمد مي کند اما از آنجا که اينجا همه سياه هستند، واقعا نمي توان جاسوس نيجريه را تشخيص داد!
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها