امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۱۸۰۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
هافبک ملي‌پوش تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت که حاوي پيغامي بوده و آن را به گوش کي‌روش رسانده است.

 

بختيار رحماني ديدار هفته گذشته فولاد - الجيش قطر را يکي از بهترين بازي‌هاي تيمش در اين فصل دانست و گفت: بازي بسيار خوبي برابر الجيش انجام داديم و بچه‌ها در اين بازي خيلي خوب بودند. يکي از بهترين بازي‌هاي خود را در اين فصل ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا پشت سر گذاشتيم و خدا را شکر که با نتيجه خوب 3 بر يک هم به پايان رسيد.

به نقل از تسنيم، وي که با حرکتي آکروباتيک اولين گل فولاد را برابر الجيش به ثمر رساند، افزود: وظيفه ما بازيکن‌ها اين است که در زمين بدويم و اگر کاري مي‌توانيم، انجام دهيم. در آن صحنه کاري که مي‌توانستم را انجام دادم و براي فولاد گل زدم. بچه‌هاي ديگر هم 2 گل خوب زدند و فقط گل من نبود.

هافبک ملي‌پوش فولاد که در بازي تيمش برابر الفتح عربستان غايب است، در اين خصوص گفت: غيبت من چندان مهم نيست چون بازيکنان ديگري هستند که مي‌توانند به خوبي در ترکيب تيم ايفاي نقش کنند. الفتح تيم بسيار خوبي است و بازي سختي داريم اما برد برابر اين تيم غيرقابل دسترس نيست.

رحماني ادامه داد: تنها چيزي که من را از غيبت برابر الفتح عربستان ناراحت کرد، از دست دادن زيارت خانه خدا بود. دوست داشتم با فولاد به زيارت بروم اما در اين مقطع تيم ملي مهم‌تر بود و به همين دليل به آفريقا آمدم. اميدوارم در مرحله بعد دوباره با يک تيم عربستاني ديدار کنيم تا فرصت رفتن به مکه را به دست آورم.

وي با بيان اينکه به احتمال فراوان پيش از پايان اردوي تيم ملي در آفريقاي جنوبي به ايران باز مي‌گردد تا فولاد را در مرحله حذفي ليگ قهرمانان آسيا همراهي کند، عنوان کرد: اميد زيادي داريم که از اين مرحله هم عبور کنيم اما ابتدا بايد ببينيم با چه تيمي روبه‌رو خواهيم شد و انشاالله با يک نتيجه بسيار خوب از مرحله بعدي هم عبور خواهيم کرد.

هافبک تيم ملي در خصوص رقابت با ديگر هم پستي‌هايش گفت: شرايط بازي در تيم ملي سخت است. در تمرينات تمام تلاش خودم را خواهم کرد و بايد ببينم نظر آقاي کي‌روش چيست. رقيب در تيم ملي زياد است اما من هم تلاشم را خواهم کرد.

رحماني با اشاره به اردوي تدارکاتي تيم ملي در آفريقاي جنوبي و ديدارهاي تدارکاتي که در اين اردو در نظر گرفته شده، اظهار داشت: برگزاري اين اردوها و ديدارهاي تدارکاتي خيلي خوب است و تيم ملي به برگزاري ديدارهاي تدارکاتي زياد نياز دارد. همانطور که مي‌دانيد ديدار اول ما در جام جهاني برابر نيجريه است که سخت‌ترين بازي ما محسوب مي‌شود و به همين دليل بايد با برگزاري ديدارهاي تدارکاتي خوب با تيم‌هاي آفريقايي، نيجريه را شبيه‌سازي کنيم. سه‌شنبه نيز اولين بازي تدارکاتي‌مان را انجام خواهيم داد.

وي درباره وضعيتش و ميزان آمادگي‌اش در اردوي آفريقاي جنوبي گفت: از نظر آمادگي مشکلي ندارم و ما چون در آسيا بازي داشتيم کاملاً آماده‌ام. جا دارد از آقاي کي‌روش هم تشکر کنم که اجازه داد ما ديرتر به اردو بياييم و برابر الجيش بازي کنيم. آقاي فرکي هم تشکر کردند و من پيغام ايشان را به گوش سرمربي تيم ملي رساندم.

رحماني يادآور شد: ماندن ما در بازي برابر الجيش باعث شد هم گل بزنيم، هم خوب بازي کنيم و پيروز هم شويم. زماني هم که به اردو رفتيم مشکلي به وجود نيامد، چون خودشان اجازه داده بودند که ما بمانيم.

وي در پاسخ به اين سؤال که تيم فولاد با داشتن سه نماينده در تيم ملي به حقش رسيد يا بازيکنان بيشتري از اين تيم مستحق دعوت بودند، عنوان کرد: با توجه به اينکه اين فصل بازي‌هاي خوبي انجام داديم، مستحق اين بوديم که چند بازيکن ديگرمان هم به تيم ملي دعوت شوند. بازيکنان خوبي داريم و يک تيم خوب هستيم که به همين دليل معتقدم بازيکنان ديگري هم مي‌توانستند از فولاد به تيم ملي دعوت بشوند اما با اين حال به تصميم کادر فني تيم ملي بايد احترام بگذاريم. پيش از اين همين سه بازيکن هم از فولاد دعوت نمي‌شدند و اين مسئله جاي شکر دارد که اکنون سه نماينده در تيم ملي داريم.

رحماني با بيان اينکه سعي مي‌کنيم هر سه نماينده فولاد در تمرينات پُر تلاش ظاهر شويم تا مسافر جام جهاني شويم، گفت: اميدوارم تلاش‌مان آنقدري باشد که نظر کادر فني تيم ملي را جلب کنيم و صددرصد تلاش خواهم کرد تا با تيم ملي در جام جهاني باشم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها