أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۸۱۱۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
یک روزنامه‌نگار برجسته جمهوری آذربایجان که اخیرا از ترکیه اخراج شده بود، به اتهام جاسوسی در باکو دستگیر شده است.

به گزارش 598، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، فواد آغایف، وکیل رئوف میرقدیرف، روزنامه‌نگار برجسته جمهوری آذربایجان در این خصوص گفت که در تماسی که از سوی دفتر دادستان کل جمهوری آذربایجان با او برقرار شد، گفته شد که میرقدیرف به اتهام جاسوسی دستگیر شده است.

میرقدیرف خبرنگار بخش سیاسی روزنامه مستقل روسی زبان زرکالو (آیینه) بود که در جمهوری آذربایجان منتشر می‌شود. وی سال‌ها در آنکارا حضور داشت و مقالات خود را در این روزنامه منتشر می‌کرد. او منتقد دولت ترکیه و همچنین منتقد دولت جمهوری آذربایجان بود.

روزنامه زرکالو (Zerkalo) در این خصوص اعلام کرد که دلیل اخراج میرقدیرف در ترکیه مشخص بوده و هیچ پاسخی از سوی سفارت ترکیه در جمهوری آذربایجان نیز دریافت نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها