أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۸۱۴۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
پیکان برای سومین بار در شرایط ویژه قرار گرفته است، ویژه بودن شرایط پیکان از این جهت است که آنها در آستانه تکرار یک اتفاق تاریخی آن هم برای سومین بار است. شرایط به این صورت بود که پیکان به مسابقات لیگ دسته اول سقوط می‌ کرد بلافاصله در اولین سال حضور در لیگ دسته اول موقعیت برگشت به لیگ برتر را پیدا می‌ کرد و با یک سال توقف به لیگ برتر می‌ آمد. امسال هم همین اتفاق در حال تکرار است و توقف پیکان در لیگ دسته اول یکساله بوده است اما نکته جالب تر در این میان این است که در هر سه دوره فرهاد کاظمی سرمربی پیکان بوده است. اتفاقی که شاید در تمام دنیا بی نظیر باشد اینکه در 3 مقطع مختلف و طی 8 سال یک تیم 3 بار با یک مربی به لیگ برتر می‌ آید. البته اگر آن تیم به صورت پیوسته از سرمربی مورد نظر بهره می‌ برد اتفاق عجیبی نبود ولی وقتی بدانیم که فرهاد کاظمی در اکثر اوقات وقتی پیکان سقوط می‌ کرد به این تیم می‌ آمد و تیم را به لیگ برتر برمی گرداند اتفاق جالب تر می‌ شود. به هر حال فرهاد کاظمی با آوردن 3 باره یک تیم (البته یادمان باشد که اگر پیکان فجرشهیدسپاسی را ببرد این رکورد قطعی می‌ شود) به رکوردی تاریخی می‌ رسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها