أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۸۱۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
سیاست وزیر ورزش و جوانان در قبال سرخابی ها واگذاری این دو تیم به بخش خصوصی و در آمد زایی آنها می باشد تا بدین ترتیب هزینه های مصرفی برای ان باشگاه ها از دوش وزارت بر داشته شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، هر چند خیلی ها در وزارت خبر از واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پایان سال 93 می‌دهند، اما منابع غیر مسئول بر این باورند که خصوصی سازی در دستور کار وزارت قرار ندارد و این دو تیم قرار است به صورت اجاره یک یا دو ساله به شخص و یا شرکت واگذار شود.
 


 موضوعی که در این خصوص به گوش می رسد شرایط عجیب و غریب وزارت ورزش برای مشتریان اجاره پرسپولیس است ظاهرا فرد مشتری می بایست وثیقه سنگین بانکی، به همراه پرداخت بدهی ها را بر عهده بگیرد و در مقابل دخالتی هم در انتخاب مدیر عامل و هیات مدیره نداشته باشد.


هر چند خبر می رسد که برخی از این اختلاف نظرها در حال رفع شدن است و مشتریان به دنبال توافق نهایی با وزارت هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها