يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۸۱۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
علی‌عسگر:
مدافع - هافبک پرسپولیس شرایط این باشگاه را نامناسب توصیف کرد و گفت: اگر وضعیت به همین منوال پیش برود پرسپولیس در فصل آینده روزهای سختی را در پیش خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم: مدافع - هافبک پرسپولیس شرایط این باشگاه را نامناسب توصیف کرد و گفت: اگر وضعیت به همین منوال پیش برود پرسپولیس در فصل آینده روزهای سختی را در پیش خواهد داشت.

حمید علی‌عسگر در  گفت‌وگو ‌ با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ابتدا در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: من یک سال دیگر قرارداد دارم ولی در باشگاه پرسپولیس هنوز چیزی مشخص نیست و فکر می‌‌کنم این اتفاق بسیار بد است. الان همه تیم‌ها دارند برای فصل آینده برنامه‌ریزی می‌‌کنند و دنبال بازیکن هستند ولی هنوز هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس مشخص نیست و طلب بازیکنان هم پرداخته نشده است. با این وضعیت مطمئن باشید هیچ بازیکنی به پرسپولیس  نمی‌‌آید.

وی در ادامه افزود: من نگران سال آینده هستم و حداقل امیدوارم هواداران به وزارت ورزش فشار بیاورند تا خیلی زود شرایط باشگاه به حالت نرمال برگردد. اگر ما حرفی بزنیم می‌‌گویند اینها پولکی هستند ولی باز هم می‌گویم که وضعیت پرسپولیس نگران‌کننده است. من 70 درصد از پولم را نگرفته‌ام و خیلی دیگر از بازیکنان هم چنین وضعیتی دارند. با این شرایط فکر می‌‌کنم که کسب مقام دومی کار آسانی نبود و بازیکنان پرسپولیس غیرت به خرج دادند که تیم را نایب قهرمان کردند. الان هم دنبال حق‌مان هستیم ولی متاسفانه  نمی‌دانیم با چه کسی حرف بزنیم.

علی‌عسگر در پاسخ به این سؤال که «آیا قبول داری حضور علی پروین تغییری در مدیریت پرسپولیس ایجاد نکرده است؟»، افزود: من اهل چاپلوسی نیستم و دوست دارم واقعیت را بگویم. وقتی وزارت ورزش پروین را به عنوان مدیرعامل معرفی کرد باید به او اختیار می‌داد ولی این کار صورت نگرفت. پروین با یک اسپانسر قرارداد امضا کرد تا پول به باشگاه بیاورد اما نتوانست این کار را به سرانجام برساند. حالا سؤال من این است که وقتی مدیرعامل دنبال امضای قرارداد با اسپانسر و آوردن پول به باشگاه بود، چرا وزارت جلوی امضای این قرارداد را گرفت؟ واقعاً یکسری اتفاقات در باشگاه رخ داد و فکر می‌کنم امسال پرسپولیس را خراب کردند.

وی همچنین در مورد اینکه گفته می‌‌شود لیست مازاد و همچنین بازیکنان مورد نظر دایی برای فصل آینده مشخص شده است، افزود: من از لیست دایی خبر ندارم، هر چند که صحبت‌های مختلفی در این مورد شنیده می‌شود. فقط امیدوارم هر چه زودتر پرسپولیس از این وضعیت نگران‌کننده خارج شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها