أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۸۳۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
مستندسازی که ماجرای اهدای کلیه کمیل نظافتی را در قاب دوربین ماندگار کرده، درباره نام عجیب این مستند گفت: «10، 5/4، 5/3» دقیقاً اندازه کلیه حاج‌آقا به سانتی‌متر بود که از بدنش خارج شد و به سجاد هشت‌ساله زندگی دوباره بخشید.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، کمیل نظافتی طلبه‌ اهل آمل کلیه خود را به سجاد هشت ساله بخشید. او زمانی که از مسئولان برای تأمین هزینه‌های عمل درخواست کمک کرد، به شخصی به نام مهدی حیدری معرفی شد؛ مستندسازی که آمده بود این رخداد را ثبت کند تا به قول خودش پیوند میان روحانیت و جامعه را به تصویر بکشد و فرهنگ اهداء عضو را تبلیغ کند.
 
اکنون بیشتر از دو ماه از این اتفاق نادر و ایثارگری بی‌نظیر می‌گذرد و هنوز باورش سخت است مردی کلیه‌‌اش را ببخشد و حتی برای تأمین هزینه عمل، ماشین شخصی خود را بفروشد.

لينك دانلود
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها