امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۱۸۵۳۰
زمان انتشار: ۲۱:۱۶     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
مدیر مسئول هفته نامه دانشجویی صدف با اشاره به انتخاب یک فتنه گر برای سخنرانی در همایش نشریات دانشگاهی گفت: سخنرانی یک فتنه گر در همایش نشریات دانشگاهی خواسته دانشگاهیان نبود.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، حسین حسینی مقدم مدیرمسئول هفته نامه دانشجویی "صدف" انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف اظهار داشت: انتخاب آقای خانیکی به عنوان سخنران همایش در گردهمایی مدیر مسئولان همایش نشریات دانشجویی دانشگاه‌ها به دلیل علقه سیاسی و فکری ایشان به جناح خاصی درست به نظر نمی‌رسد.

وی گفت: عمده افرادی که در این گردهمایی حضور دارند، با نظر و جناح ایشان همراه نیستند و این نشان می‌دهد انتخاب این فرد تناسبی با این برنامه ندارد. این انتخاب خواسته و علاقه شرکت کنندگان در این برنامه نبوده است، زیرا عمده نشریات دانشگاهی  طی سال‌های گذشته فعالیت کردند و طی 8 ماه فعالیت دولت جدیدایجاد نشده‌اند که با این فرد همفکری داشته باشند.

مدیرمسئول هفته نامه دانشجویی "صدف" با اشاره به اینکه علاقه مسئولان مربوطه در وزارت علوم حول یک جناح خاصی شکل می‌گیرد، افزود: انتخاب مسئولین در پست‌های مربوطه در دانشگاه‌ها و یا وزارت علوم و حتی نحوه انتخاب سخنران یک همایش دانشگاهی که فردی تندرو و افراطی از حزب منحله مشارکت دعوت می‌ شود، از یک سو باعث عدم شرکت برخی از شرکت‌کنندگان در این جلسه می‌شود و از طرف دیگر باعث تغییر نظر شرکت کنندگان در این همایش می‌شود.

حسینی مقدم تصریح کرد: ما به مسئولان وزارت علوم توصیه می‌کنیم به حرف خودشان مبنی بر غیرجناحی و فراجناحی بودن عملکرد این وزارتخانه عمل کنند، در این مسیر حرکت کنند و حرفشان با عملشان یکی باشد. 

وی در پایان تأکید کرد: این نحوه عمل ضربه زیادی به کشور زده و آن را دچار خسران‌ می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها