يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۸۵۳۹
زمان انتشار: ۰۸:۳۱     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
تیم فوتبال تراکتورسازی از ساعت 20 دیشب در تبریز به مصاف لخویای قطر رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب این تیم شد، تیم سپاهان نیز با همین نتیجه از الهلال عربستان شکست خورد.

**تراکتورسازی 0 – لخویای قطر 1

این بازی برای هر 2 تیم تشریفاتی است. تونی اولیویرا هم در یکی از شبکه‌های اجتماعی با هواداران تراکتورسازی خداحافظی کرد و این بازی را آخرین حضورش در نیمکت تراکتورسازی اعلام کرد.

دیدار دو تیم از ساعت 20 در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد.

نیمه نخست این دیدار با تساوی صفر بر صفر دو تیم پایان یافت.

توقف 30 دقیقه ای بازی بدلیل بارش شدید تگرگ!

بارش شدید تگرگ باعث شد بازیکنان و داور زمین را به سرعت ترک کنند و بازی متوقف شد.

این دیدار تا دقیقه 58 با تساوی بدون گل در جریان است که باید دید داوران چه تصمیمی برای ادامه بازی می‌گیرند.

پس از توفق 30 دقیقه ای بار دیگر بازی به جریان افتاد.

مجيد بوقرا بازیکن لخویا در دقیقه 72 نخستین گل را برای این تیم به ثمر رساند.

وانگ دی داور چینی مسابقه به مسعود ابراهیم‌زاده کارت زرد نشان داد.

این دیدار با برتری یک بر صفر لخویای قطر به پایان رسید.

در این دیدار داود نوشی‌صوفیانی(85 محمد رمضانیان)، نوید خوش‌هوا، مرتضی اسدی، سعید آقایی، میثم بائو، شهریار شیروند، سعید دقیقی(69 محسن دلیر)، محمد حسین مهرآزما، عابدین‌نژاد، مسعود ابراهیم‌زاده(75 پیمان بابایی)و فرشاد احمدزاده برای تراکتورسازی به میدان رفتند.

دیگر دیدار این گروه بین العین امارات و الاتحاد عربستان برگزار شد که دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

با احتساب نتایج امشب العین با 11 امتیاز، الاتحاد با 10 امتیاز، لخویا با 7 امتیاز و تراکتورسازی با 5 امتیاز به ترتیب در رده اول تا چهارم گروه قرار گرفتند.



 
 ** الهلال عربستان 1 - سپاهان ایران 0

تیم فوتبال سپاهان در یک بازی حساس امشب از ساعت 22:20 در عربستان به مصاف الهلال رفته است.

در 25 دقیقه ابتدایی توپ و میدان در اختیار الهلال بود و این تیم چند موقعیت خطرناک روی دروازه سپاهان ایجاد کرد که راه به جایی نبرد.

شاگردان کرانچار در دقیقه 47 نخستین گل را دریافت کردند. ناصر الشمراني از الهلال زننده این گل بود.

نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر الهلال به پایان رسید.

این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود الهلال عربستان خاتمه یافت.

در این دیدار شهاب گردان، هادی عقیلی، شجاع خلیل‌زاده، علی حمودی(80 یعقوب کریمی)، علی احمدی، امید ابراهیمی، اروین بولکو، احسان حاج‌صفی، مهدی شریفی، حسین پاپی و سرجیو فن‌دیک(46 علی کریمی)به میدان رفتند.

با این نتایج الهلال 9 امتیازی شد صعودش به عنوان تیم صدرنشین قطعی شد.

در دیگر دیدار این گروه السد قطر با نتیجه دو بر یک مقابل الاهلی امارات پیروز شد و با کسب 8 امتیاز به مرحله بعدی صعود کرد.

سپاهان با کسب 7 امتیاز به دلیل عدم نتیجه گیری مقابل الاهلی امارات در دیدار مستقیم در قعر جدول قرار گرفت و همراه با این تیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان‌ آسیا و گروه مرگ حذف شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها