أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۸۵۴۱
زمان انتشار: ۰۸:۳۷     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
در میان اعضای هیئت پارلمانی فرانسه که به تهران می‌‌‌آیند نام فردی وجود دارد که یکی از حامیان جدی گروهک تروریستی منافقین در پاریس است و در راستای حمایت از این گروهک سخنرانی می‌کند.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، هیات پارلمانی فرانسه متشکل از رییس کمیسیون امور مالی پارلمان این کشور به همراه تعداد دیگری از نمایندگان پارلمان فرانسه جهت دیدار بامقامات اقتصادی و سیاسی کشور، امروز به تهران سفر خواهند کرد.

به گفته فیلیپ مارتینی رئیس کمیسیون مالی پارلمان فرانسه علاوه بر خود او که ریاست هیات را برعهده دارد، خانم میشل آندره، آیمری دو مونتسکیو، فیلیپ دالیه، ژرارد میکل، ژان کلود فروکن در سفر حضور دارند.

اما نکته قابل تامل هیئت پارلمانی فرانسه که به تهران می‌‌‌آیند فردی به نام فیلیپ دالیه در میان اعضای این هیئت حضور دارد که یکی از حامیان جدی گروهک تروریستی منافقین در پاریس است و در راستای حمایت از این گروهک سخنرانی می‌کند.

ناتالی گوله نماینده مجلس سنای فرانسه نیز با تاکید بر حمایت فیلیپ دالیه از گروهک تروریستی منافقین در صفحه توییتر خود با اشاره به سفر این هیئت پارلمانی فرانسوی به ایران نوشت: هیئت اعزامی به ایران سناتور فیلبپ دالیه یکی از حامیان اصلی مریم رجوی نیز حضور دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها