يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۸۵۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
«زنجاني در همه زمينه‌ها سرك كشيده و دخالت داشته است. يكي از جاهايي كه زنجاني در آن وارد شده تامين اجتماعي است مخصوصا در شركت‌هاي زيرمجموعه «شستا».
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از تدبير، «اميرعباس سلطاني»، عضو كميته پيگيري پرونده بابك زنجاني در مجلس خبر داد كه تحقيقات اين كميته هم به پايان رسيده و آنها قرار است پس از زنجاني سراغ پرونده تامين اجتماعي بروند كه مرتبط با پرونده زنجاني است.

او گفت: «زنجاني در همه زمينه‌ها سرك كشيده و دخالت داشته است. يكي از جاهايي كه زنجاني در آن وارد شده تامين اجتماعي است مخصوصا در شركت‌هاي زيرمجموعه «شستا». ورود زنجاني بسيار زياد است. زنجاني هر جايي كه رنگ و بوي تجاري يا منفعت مادي و غيرعادي داشته، ورود داشته است.»

عضو كميسيون انرژي مجلس تاكيد كرد: «ما موضوع ورود زنجاني به تامين اجتماعي را هم ضميمه پرونده‌اش كرده‌ايم. ايشان بدهي‌اي نيز به تامين اجتماعي دارد كه مبلغ آن هنوز در دست بررسي است.»

او ادامه داد: «پرونده زنجاني و پرونده سعيد مرتضوي در تامين اجتماعي به هم بي‌ارتباط نيست. قصد داريم پس از پرونده زنجاني سراغ مرتضوي برويم و روي اين پرونده كار كارشناسي انجام دهيم.»

سلطاني همچنين درباره روند رسيدگي كميته پيگيري پرونده زنجاني به تدبير گفت: «پرونده بابك زنجاني در قوه قضاييه تكميل و به دادسرا فرستاده شد. ما هم در كميسيون انرژي مجلس و همچنين كميته پيگيري تحقيقات خودمان درباره اين پرونده را انجام داديم. زنجاني ۱۴هزار ميليارد بدهكاري به نفت داشت كه ما آن را دنبال كرديم. اگرچه اين بدهي به دولت برنگشته ولي توانستيم ثابت كنيم اين بدهي وجود دارد زيرا زنجاني اين بدهي را قبول نداشت و در نهايت اعتراف كرد كه پول فروش نفت و ميعانات گازي را به دولت برنگردانده است. البته زنجاني در ابتدا ادعا مي‌كرد كه اين پول را برمي‌گرداند كه معلوم شد دارايي‌اش در داخل كشور بسيار ناچيز است.»

نماينده مردم بروجن در مجلس تاكيد كرد: «به زودي شاهد دادگاه بابك زنجاني خواهيم بود تا پولي كه او از بيت‌المال برده است، برگردانده شود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها