يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۸۵۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌ها درصد ناچیزی از مردم از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند، گفت که باید ارقام برای مردم به صورت شفاف بیان می‌شد.
 به گزارش پایگاه 598 ، عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌ها درصد ناچیزی از مردم از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند، گفت: در زمان آقای احمدی‌نژاد از مردم خواستند که انصراف دهند و فقط ۹۵۴ نفر انصراف دادند، اکنون نیز شاهد انصراف کمی بودیم.

وی با تأکید بر اینکه باید ارقام برای مردم به صورت شفاف بیان می‌شد، تصریح کرد: نباید مردم را برای انصراف از دریافت یارانه نقدی تهدید کرد. طبق قانون می‌توان به هر کس که واجد شرایط بود یارانه داد و به هر کس نیز شرایط را دارا نیست یارانه‌ای نداد.

رئیس کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رقم انصراف‌دهندگان ناچیز است، خاطر نشان کرد: بالای ۷۰ میلیون ثبت‌نام کردند و بیش از ۶۰ درصد ثبت‌نام کنندگان اعلام کردند که درآمدشان در ماه کمتر از ۶۰۰ هزار تومان است که اگر این واقعیت داشته باشد بسیار ناگوار است اما می‌توان به این نکته هم توجه کرد که مردم را به صورت عمدی وادار به کتمان حقیقت می‌کنند.

یوسفیان با بیان اینکه آقایان اگر به دنبال تحول اقتصادی هستند باید انتخابات را فراموش کنند، گفت: اینکه بخواهند پای هر کار اقتصادی، رأی هم داشته باشند جواب نمی‌دهد؛ یا باید تحول اقتصادی کرد و یا کار انتخاباتی.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها