أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۱۸۵۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت می‌تواند اقشار پر درآمد را از دریافت یارانه حذف کند، گفت: این اقدام دولت منع قانونی ندارد.
 به گزارش پایگاه 598، محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه هنوز آمار درستی از انصرافی‌های یارانه وجود ندارد، اظهار داشت: هر چند آمارهایی در این رابطه اعلام شده، ولی باید منتظر آمارهای رسمی در این مورد بود.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد اظهارات معاون رئیس جمهور در مورد آمار انصرافی‌ها از دریافت یارانه گفت: اگر این آمار درست باشد می‌توان گفت که توفیقی در این موضوع کسب نشده چرا که انتظارات بیش از این بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار انصراف 20 درصدی از دریافت یارانه وجود داشته، ادامه داد: اگر آمارهای اعلامی 10 درصدی درست باشد، انتظارات محقق نشده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی در مورد مجوز دولت برای حذف پر درآمدها از دریافت یارانه تصریح کرد: مجوز این اقدام به دولت داده شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه دولت می‌تواند اقشار پر درآمد را از دریافت یارانه حذف کند، تصریح کرد: این اقدام دولت منع قانونی ندارد.

وی در پاسخ به سئوال دیگری در مورد تعداد پروژه‌های نیمه تمام مشمول طرح دولت برای تزریق بودجه در سال جاری که باید بیش از 70 درصدی پیشرفت فیزیکی را داشته باشد، گفت: هر چند آماری از تعداد این پروژه‌ها ندارم ولی تعداد آنها محدود است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان استانی باید تعداد پروژه‌های مشمول طرح دولت برای تزریق بودجه در سال جاری را مشخص کنند، ابراز داشت: همه پروژه‌های زنجان ملی نیستند و می‌توانند شامل دریافت بودجه استانی شده و به فعالیت خود ادامه دهند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه اطلاعات متناقض از طریق منابع غیر رسمی در مورد جمشید دانایی‌فر مرزبان ربوده شده ایرانی تاکید کرد: نمی‌توان هیچ یک از این اطلاعات را تایید یا تکذیب کرد و فقط باید منتظر اظهار نظر رسمی مسئولان ماند.

اسماعیلی با تاکید بر حفظ اقتدار کشور در مرزها به ویژه مرزهای شرقی متذکر شد: اگر پاکستان توان حفاظت از مرزهای خود را ندارد ایران می‌تواند از مرزهای خود حفاظت کند.

وی با تاکید بر لزوم اقدام پاکستان برای ایجاد امنیت در مرزهای خود با ایران اذعان داشت: صبر نظام جمهوری اسلامی در این مورد هم حدی دارد و کشور پاکستان باید مراقب فعالیت اشرار باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها