يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۸۶۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس از تمایل خود برای ادامه حضور در این تیم یاد کرد و گفت: «پیراهن پرسپولیس را راحت به دست نیاورده‌ام که راحت آن را از دست بدهم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، مهرداد کفشگری در مورد وضعیت خود و پرسپولیس گفت: «خوشبختانه خودم وضعیت خوبی دارم اما اوضاع تیم اصلاً خوب نیست. نه تکلیف هیئت مدیره مشخص است، نه مدیر عامل و نه چیز دیگری. خودم با پرسپولیس یک سال دیگر قرارداد دارم و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد. اگر شرایط خوب باشد و علی آقا (دایی) هم بماند، من هم می‌مانم.»

 

وی در خصوص اینکه در این فصل چقدر از پرسپولیس پول گرفته است، اظهار داشت: «از قرارداد 350 میلیونی‌ام 45 درصد پول گرفته‌ام. البته اگر امسال از نظر پولی برای من خوب نبود از نظر فوتبالی خوب بود. تا که جایی در توانم بود سعی کردم برای پرسپولیس بازیکن مثمر ثمری باشم حتی اگر در نیم فصل مصدوم نمی‌شدم برای پرسپولیس بیشتر بازی می‌کردم. واقعاً برای یک بازیکن تازه وارد به پرسپولیس بازی در سال اول بسیار مشکل است.»

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم برای فصل آینده لیگ برتر، عنوان کرد: «در فصل نقل‌وانتقالات تیم‌های دیگر بازیکنان را وسوسه می‌کنند، هر چند بازیکن به فکر هوادار و پیراهن هم باشد اما وقتی پولی نباشد ممکن است تصمیم دیگری بگیرد. البته من که قرارداد دارم و این برای بازیکنانی است که قراردادشان با پرسپولیس تمام شده است.»

 

کفشگری ادامه داد: «بعد از پایان لیگ چند پیشنهاد داشتم اما همه می‌دانند که من با پرسپولیس قرارداد دارم. من پیراهن پرسپولیس را راحت به دست نیاوردم که راحت از دست بدهم.»

 

وی در واکنش به حضور احتمالی قاسم حدادی‌فر در پرسپولیس و اینکه آیا از حضور این بازیکن استقبال می‌کند، تصریح کرد: «از خدا می‌خواهم که حدادی‌فر به پرسپولیس بیاید، چون بازیکن خوبی است که می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. من به این مسائل کاری ندارم و برایم فرقی نمی‌کند که چه کسی به پرسپولیس می‌آید چون هدفم موفقیت تیم است. اگر قرار باشد بازی نکنم با وجود ضعیف‌ترین بازیکنان هم بازی نمی‌کنم ولی اگر قرار به بازی کردن باشد مارادونا را هم نیمکت‌نشین می‌کنم.»

 

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود پس از بازی با استقلال خوزستان به عمد در حمام را روی امید عالیشاه بسته است، گفت: «من و امید همزمان در دو حمام جداگانه بودیم که امید گفت در حمام قفل شده است. وقتی این موضوع را به بچه‌ها گفتم فکر کردند که من در را روی امید قفل کردم و داستان چوپان دروغگو به وجود آمد، در حالیکه اینطور نبود. جالب اینجاست که خیلی‌ها می‌گفتند من و عالیشاه با هم مشکل داریم اما اصلاً اینطور نیست.»

 

کفشگری در خصوص عدم حضورش در اردوی تیم ملی هم اظهار داشت: «قبل از مصدومیتم صحبت این بود که به تیم ملی دعوت شوم ولی در بهترین شرایط بدنی و فنی مصدوم شدم و همین مسئله هم باعث شد تا تیم ملی را به راحتی از دست بدهم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها