أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۸۶۵۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
مدافع تیم فوتبال تراكتورسازی گفت: «می خواهم به عنوان اولین بازیکن قرارداد خودم را با تیم تراکتورسازی تمدید کنم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نيوز، روز گذشته منصور عظیمی، دوست نزدیک امیر قلعه نویی تماسی با مدافع راست تراکتور داشته و به او برای انتقال به استقلال در فصل آینده پیشنهاد داده است.

 

میلاد فخرالدینی در این خصوص اظهار داشت: «برای فصل بعد اولویت اول من تراکتور است. دوست دارم در تبریز بمانم چرا که هم در تیم جا افتاده ام، هم زندگی در تبریز برایم دلنشین است. دوست دارم فوتبالم را در تبریز و در تیم تراکتور ادامه دهم.»

 

وي افزود: «علی رغم پیشنهادهایی که از تیم های مختلف دارم می خواهم به عنوان اولین بازیکن قرارداد خودم را با تیم تراکتورسازی تمدید کنم تا انشاالله با درایت بازیکنان و عوامل تیم فصل آینده بازی هایی به مراتب بهتر و در خورشان هواداران تراکتورسازی انجام دهیم.»

 

فخرالدینی در خاتمه تاكيد كرد: «امیددارم با درایتی که از آقای نظمی سراغ دارم فصل آینده تیمی قدرتمند و در خور نام تراکتورسازی بسته شود تا به کمک همدیگر بتوانیم تراکتور را این بار در آسیا سربلند کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها