أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۱۸۶۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
بازیکن فصل پیش تیم فوتبال پرسپولیس گفت:باید به ذوب‌آهن برگردم چرا که یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارم اما اگر پرسپولیسی‌ها بتوانند رضایتنامه‌ مرا بگیرند در پرسپولیس باقی خواهند ماند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محسن مسلمان در خصوص بازگشتش به ذوب‌آهن گفت: من باید به این تیم برگردم چرا که یک سال دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارم اما اگر پرسپولیسی‌ها بتوانند رضایتنامه‌ مرا بگیرند در پرسپولیس باقی خواهم ماند.


وی ادامه داد: خودم در حال حاضر اختیاری از خودم ندارم چرا که با ذوب‌آهن قرارداد دارم و زمانی که بازیکن آزاد باشم می‌توانم بگویم که می‌توانم کجا بازی کنم اما تا وقتی که قرارداد داشته باشم نمی‌توانم میل شخصی‌ام را علنی کنم.


مسلمان در مورد مصدومیتش که باعث شد از اردوی تیم ملی جا بماند اظهار داشت: خوشبختانه پایم بهتر شده و هفته بعد قرار است آمپولی بزنم که شرایط من را بهتر خواهد کرد.


وی در خصوص اظهارات نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال که گفته بود مسلمان در لیست نهایی تیم ملی قرار ندارد اظهار داشت:‌من نمی‌دانم ایشان چه گفته اما زمانی که من به اردوی تیم ملی اضافه شدم با پزشک تیم درباره مصدومیتم حرف زدم و گفتم چون آنجا تمرینات زیاد است نمی‌خواهم مثل مجتبی جباری به پایم فشار بیاورم و مصدومیتم تشدید شود و پس از صحبت با کی‌روش او قبول کرد که من همراه با تیم ملی به اردوی آفریقای جنوبی نروم و نرفتن من با سرمربی تیم ملی کاملاً هماهنگ شده است.


مسلمان در پاسخ به این سؤال که آیا او را در اردوهای بعدی تیم ملی خواهیم دید یا نه،‌افزود: درباره اردوهای بعدی اطلاعی ندارم اما اگر من را به تیم ملی دعوت کردند که حتماً به اردو می‌روم و اگر هم دعوت نکرده‌اند نمی‌روم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها