يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۸۶۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
حنیف عمران زاده که این روزها مشکلات مالیاتی گریبان گیرش شده برای تمدید قرارداد منتظر مشخص شدن وضعیت باشگاه است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، حنیف عمران‌ زاده مدافع گلزن استقلال طبق گفته خودش و لیست منتشر شده توسط وزارت ورزش پول کمتری نسبت به بازیکنان دیگر گرفته است.

 

حنیف دیروز به اداره مالیات رفت و جلسه‌ای با مسئولان اداره ماليات داشت. مشکل بزرگ مدافع استقلال این است که اودر حالی باید مالیات زیادی بدهد که پول کمتری گرفته و نکته جالب این است که صدایش هم در نمی‌آید!

 

این مدافع در این فصل برای استقلال خوب کار کرد و هواداران دوست دارند در جمع آبی پوشان ماندنی شود اما خودش منتظر است تکلیف باشگاه مشخص شود تا برای تمدید قرارداد اقدام کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها