امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۱۸۶۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تاکید کرد، بازیکنان و هواداران این تیم تمایل دارند، تونی اولیویرا در جمع سرخپوشان تبریزی بماند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، فرشاد احمدزاده، هافبک جوان تراکتورسازی در خصوص بازی این تیم برابر لخویای قطر گفت: لخویا تیم خوبی بود که از بازیکنان خوبی نیز بهره می‌برد اما ما در هر دو دیدار رفت و برگشت بهتر از این تیم بودیم و مستحق برد اما با بدشانسی و بعضی از اتفاقات به خواسته‌مان یعنی برتری نرسیدیم.

 

وی در ادامه افزود: متأسفانه با یک پنالتی نتیجه را به لخویا واگذار کردیم، پنالتی که داور برای اعلام آن اشتباه کرد. ما روی این اشتباه داوری و پنالتی ناحق نتیجه را به تیم قطری واگذار کردیم.

 

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص سرنوشت سرمربی پرتغالی این تیم تاکید کرد: تمام هواداران و بازیکنان تراکتورسازی تونی را دوست دارند و می‌خواهند او بماند اما تصمیم‌گیرنده اصلی در مورد آینده این مربی در تراکتورسازی مدیریت باشگاه است.

 

بازیکن سابق پرسپولیس که به صورت قرضی به تراکتورسازی رفته است،‌ اظهار داشت:‌ من به دلیل انجام خدمت مقدس سربازی به  صورت قرضی به تراکتورسازی پیوستم و بعد از سپری کردن دوران سربازی خود به پرسپولیس برمی‌گردم. البته این منوط به گرفتن رضایتنامه‌ام از باشگاه تراکتورسازی خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها