يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۸۶۸۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
سایت فدراسیون جهانی فوتبال زمان دیدار تیم‌های ملی ایران و موزامبیک را تغییر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، پس از اینکه اردوی تیم ملی فوتبال ایران در آفریقای جنوبی 5 روز کمتر شد، مسئولان فدراسیون فوتبال از تغییر زمان دیدار دوستانه این تیم با موزامبیک خبر داده و زمان آن را 30 آپریل (10 اردیبهشت) اعلام کردند.

بر همین اساس سایت فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا امروز در حالی تاریخ این دیدار را به 10 اردیبهشت تغییر داد که پیش از این همین سایت زمان این دیدار را 17 اردیبهشت اعلام کرده بود، ضمن اینکه با اعلام فیفا این دیدار در ژوهانسبورگ برگزار می‌شود.

نکته قابل توجه اینکه دیدار دو تیم ایران و موزامبیک در تاریخ 17 اردیبهشت همچنان در برنامه دیدارهای ایران موجود است با این تفاوت که مکان دیدار دوم مشخص نیست. البته به نظر می‌رسد فیفا در این مورد اشتباهاتی را کرده باشد و دیدار دوم به زودی از لیست برنامه‌های تیم ملی پاک شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها