أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۸۶۸۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
عضو هیأت‌مدیره استقلال گفت: اگر رحمتی برای استقلال اسپانسر آورده باشد کار خوبی انجام نشده است.
احمد شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص لیست منتشر شده مالی بازیکنان استقلال و ارقامی که گفته می‌شود بعضا صحیح نیستند گفت: این لیست تحلیلی و تخمینی است و هنوز از طرف آقای فتح‌الله‌زاده گزارش رسمی و محاسبه دقیقی به هیأت مدیره ارائه نشده است و به همین دلیل بر روی اعداد تخمینی نمی‌توان نظر داد و هر زمان که به صورت دقیق به هیأت مدیره گزارش مالی ارائه شود، می‌توانیم درباره آن صحبت کنیم. چرا که ما نمی‌دانیم این ارقام کم و زیاد هستند یا نه.

وی در پاسخ به این سؤال که این لیست توسط وزارت ورزش منتشر شده و آیا باز هم معتقدید این ارقام تخمینی است، افزود: قطعا وزارت ورزش لیستی که ارائه می‌کند بر اساس اسنادی است که در اختیار دارد اما باید ببینیم که آیا لیست منتشر شده با لیست اصلی وزارت ورزش مطابقت دارد یا نه و باید گزارش ریز این موضوع به هیأت مدیره تقدیم شود تا بتوانیم درباره آن صحبت کنیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد پیدا کردن اسپانسر برای شورت ورزشی تیم استقلال توسط مهدی رحمتی اظهار داشت: اگر این اتفاق افتاده باشد که سلیقه و کار خوبی صورت نگرفته چرا که باشگاه باید به دنبال تهیه اسپانسر باشد و پول بگیرد اما اینکه بازیکن طرف حساب اسپانسر باشد در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست.

وی درباره کمپ باشگاه استقلال که فتح‌الله‌زاده همواره از آن به عنوان سرمایه استقلال نام می‌برد اما دوشنبه شب  در برنامه نود مشخص شد که سند این کمپ هنوز به نام استقلال نیست، تصریح کرد: باید برای این موضوع هم کار حقوقی انجام شود و بعد درباره آن نظر داد اما می‌دانم که فعلا سندی که در آن ششدانگ این کمپ برای استقلال باشد، وجود ندارد و باید کار حقوقی کافی در این خصوص انجام شود و با مستندات قانونی در مورد دارایی‌ها صحبت کرد.

شهریاری در خصوص اظهارات فتح‌الله‌زاده در برنامه نود که گفته بود 20 نفر را به صورت تور به سفر حج بردند و از این راه 350 میلیون تومان درآمدزایی شده است و اینکه با یک حساب سرانگشتی تقریبا نفری 17 میلیون تومان باید برای این سفر 4 روزه هزینه کرده باشند، و این در حالی است که سفر حج تمتع هزینه‌ای به مراتب کمتر از 17 میلیون تومان دارد، اظهار داشت: آنچه که آقای فتح‌الله‌زاده در هیأت مدیره مطرح کرده همین مبلغ بوده و حتما اسنادی وجود دارد که این حرف را زده است اما نکته‌ای که در این میان موجود است این است که عزیزانی که به این سفر آمده‌اند خودشان خواسته‌اند تا به باشگاه استقلال کمک کند که این هزینه را پرداخت نموده‌اند.

وی در پاسخ به این سؤال که یعنی حجت‌الاسلام علیپور و عزیزمحمدی هم که در این سفر همراه استقلالی‌ها بودند این پول را پرداخت کردند تا به استقلال کمک کنند، هم افزود: این عزیزان هزینه‌های مربوط به خورد و خوراک‌شان را در سفر حج پرداخت کردند و همانطور که گفتم محاسبات دقیقی انجام نشده است.

شهریاری در پاسخ به این سؤال که هزینه خورد و خوراک این افراد نفری 17 میلیون تومان می‌شده؟! تصریح کرد:  در این باره اطلاعی ندارم و همانطور که گفتم باید ریز این مسائل در هیأت مدیره مطرح شود.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص انتخاب اعضای جدید این هیأت مدیره توسط وزارت ورزش گفت: در این خصوص هم اطلاعی ندارم چرا که جلسه‌ای برگزار نشده و نمی‌دانم تصمیم وزارت ورزش چیست.

شهریاری در ادامه افزود: در رابطه با بحث بودجه که آقای فتح‌الله‌زاده در برنامه 90 مطرح کرد باید بگویم که کلیات بودجه به تصویب هیأت مدیره رسید اما جزئیات آن در اختیار مدیر عامل قرار داشت همانطور که در مجلس شورای اسلامی کلیات بودجه تصویب می‌شود و جزئیات آن به امور اجرایی مجلس واگذار می‌شود.

وی اظهار داشت: در خصوص آن صحبت فتح‌الله‌زاده که گفته بود 3 میلیارد تومان از بودجه سال آینده را صرف امور جاری استقلال در فصل جاری کرده است، باید بگویم که این پول از هزینه اسپانسر برای سال آینده قرض گرفته شد تا وقتی تأمین منابع صورت گرفت آن پول را جایگزین پول مصرف شده کنیم البته هیچ هماهنگی با اعضای هیأت مدیره در این باره نشد و فقط با شخص رئیس هیأت مدیره در این مورد هماهنگی صورت گرفته است.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: در خصوص بحث بدهی‌‌های باشگاه استقلال هم باید بگویم که این بدهی‌ها برای چند سال اخیر بوده و خود من از اواخر شهریور سال 91 به استقلال آمدم که در آن زمان بودجه بسته شده بود و اما در بودجه سال 92 من هم مثل سایر نفرات نظرات خودم را داشتم اما در مجموع تأیید 12 میلیارد تومان و تحقق آن قطعی بود اما تهیه 12 میلیارد دیگر در تشکیک بود که اگر محقق شد از آن استفاده کنند که محقق نشد و مدیرعامل باید در این باره مسائل را تنظیم می‌کرد.

شهریاری در پایان درباره دیدار امشب استقلال مقابل الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فکر می‌کنم با اینکه بازی تشریفاتی است اما از لحاظ حیثیتی و منبع درآمدی این بازی می‌تواند برای ما اهمیت داشته باشد چرا که هر بازی در این مرحله 15 هزار دلار درآمد دارد و برد هم 30هزار دلار به حساب باشگاه خواهد ریخت که می‌تواند منبع درآمدی خوبی برای باشگاه باشد ضمن اینکه این بازی حیثیتی است و باید از نام و حیثیت استقلال دفاع کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها