أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۸۷۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
رئیس مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: اصلاحاتی که قرار است در آیین‌نامه نقل و انتقالات اعمال شود تا اواخر هفته آینده مشخص و برای اجرا به باشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسینم، مصطفی شهبازی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: آیین‌نامه نقل و انتقالات و اصلاحات مورد نظر در اختیار اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ قرار گرفته است تا پس از مطالعه، چنانچه نظرات اصلاحی داشتند، ارائه کرده و آنها را منظور کنیم.

وی ادامه داد: پس از اینکه هیئت رئیسه سازمان لیگ در اصلاحات پیشنهادی به جمع‌بندی برسد و آن را تایید کند، در مرحله بعد آن را برای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ارسال خواهیم کرد که پس از تایید هیئت رئیسه، قابلیت اجرا دارد. امیدواریم این پروسه تا هفته آینده انجام شود و ما اواخر هفته آینده آیین‌نامه قطعی را به باشگاه‌ها ابلاغ کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها