امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۱۸۷۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربی تراکتورسازی می‌گوید به اندازه رقم قرارداد دستیارش پول گرفته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین؛ تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی تبریز پس از مسابقه تیمش مقابل لخویا قطر گفت: «بازیکنان گمنام تراکتورسازی امروز بازی خوبی انجام دادند. آن‌ها آینده تراکتورسازی را تضمین می‌کنند. ما بی تجربه بودیم که باختیم. تا قبل از این بارندگی که در تبریز بی سابقه بوده، ما تیم برتر بودیم. اما تعطیلی سی دقیقه‌ای مسابقه باعث افت بدن بازیکنانم شد. داور هم در اعلام ضربه پنالتی اشتباه کرد. با این حال ما مسابقه خوبی را از دو تیم دیدیم و من هم از عملکرد شاگردانم راضی هستم.»
اولیویرا در مورد حاشیه‌های مبلغ پیشنهادی قراردادش گفت: «امیدوارم نظمی درست گفته باشد که ترجمه مبلغ پیشنهادی اشتباه بوده. شاید در نوشتن اشتباه شده باشد ولی من ریاضی بلدم. من اگر دنبال پول بودم به خاطر بدهی‌های باشگاه به ایران نمی‌آمدم. ولی کل پولی که به من داده‌اند اندازه قرارداد باغ‌آبادی است که دستیارم است. پس حرفی باقی نمی‌ماند.»
او ادامه داد: «من باید به فکر آینده خودم باشم. تراکتورسازی تیم بزرگی است و باید اهداف بزرگی داشته باشد. ولی با این وضعیت این تیم به جایی نمی‌رسد. کل هزینه‌های فوتبال ایران اندازه هزینه باشگاه الهلال نمی‌شود. این پول‌ها برای ورزش و فوتبال چیزی نیست. در پایان می‌گویم که من هرگز تبریز و تراکتورسازی را فراموش نمی‌کنم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها