امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۱۸۷۳۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
نماينده وزن 57 کيلوگرم کشورمان با شکست در ديدار رده‌بندي مقابل حريف ژاپني از کسب مدال برنز رقابت‌هاي کشتي آزاد قهرماني آسيا بازماند.
 در ادامه رقابت‌هاي کشتي آزاد قهرماني آسيا که با برگزاري مسابقات 4 وزن نخست از صبح امروز در آستانه قزاقستان آغاز شده است مهران رضازاده نماينده وزن اول ايران با شکست در ديدار رده‌بندي مقابل حريف ژاپني از کسب مدال برنز بازماند.

به گزارش فارس، در وزن 57 کيلوگرم مهران رضازاده در دور نخست با نتيجه 5 بر 4 مغلوب نماينده مغولستان شد و از حضور در مرحله بعد بازماند، اما با حضور حريفش در فينال نماينده کشورمان شانس حضور در گروه بازنده‌ها و شانس کسب مدال برنز اين رقابت‌ها را بدست آورد.

رضازاده در گروه شانس مجدد با نتيجه 10 بر صفر از سد حريف ويتنامي خود گذشت و به ديدار رده‌بندي رسيد. وي در اين مرحله نيز با نتيجه 5 بر 5 مقابل موريشيتا فوميتاکا از ژاپن شکست خورد و از کسب مدال برنز بازماند. در اين وزن 13 کشتي‌گير حضور دارند.

سيداحمد محمدي، ميثم مصطفي‌جوکار و کميل قاسمي که با پيروزي مقابل حريفانشان گام به فينال رقابت‌هاي کشتي آزاد قهرماني آسيا گذاشته بودند تا دقايقي ديگر براي کسب مدال طلا روي تشک خواهند رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها