أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۸۷۳۱
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
کشتي‌گير وزن 65 کيلوگرم کشورمان با غلبه بر حريف کره‌شمالي در فينال رقابت‌هاي کشتي آزاد قهرماني آسيا مدال طلاي اين مسابقات را بر گردن آويخت.
در ادامه رقابت‌هاي کشتي آزاد قهرماني آسيا که از صبح امروز در آستانه قزاقستان آغاز شده است، آزادکاران 4 وزن اول کشورمان (اوزان 57، 65، 86 و 125 کيلوگرم) به مصاف حريفان خود رفتند که سيداحمد محمدي نماينده وزن 65 کيلوگرم ايران با پيروزي مقابل حريف کره‌شمالي در ديدار نهايي به مدال طلا دست يافت.

به گزارش فارس، سيداحمد محمدي در وزن 65 کيلو که 14 کشتي‌گير به روي باسکول رفتند بعد از پيروزي در دور اول با نتيجه 10 بر صفر مقابل راجنش از هند، در دور دوم هم با نتيجه 14 بر 4 مقابل دوران ژوماگازي‌ئف، دارنده مدال برنز 2011 جهان و قهرمان آسيا (در وزن 60 کيلوگرم) از قزاقستان به پيروزي رسيد و جواز حضور در مرحله نيمه‌نهايي را کسب کرد.

وي در اين مرحله هم با نتيجه 10 بر صفر از سد حريف مغول خود گذشت و فيناليست شد. محمدي در ديدار پاياني با نتيجه 10 بر صفر مقابل کانگ جين هيوک از کره‌شمالي به پيروزي رسيد و مدال طلا را بر گردن آويخت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها