أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۱۸۷۳۳
زمان انتشار: ۲۰:۳۸     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
نماينده وزن 125 کيلوگرم کشورمان با پيروزي مقابل نماينده مغولستان در ديدار پاياني رقابت‌هاي کشتي آزاد قهرماني آسيا مدال طلا را از آن خود کرد.
 در ادامه رقابت‌هاي کشتي آزاد قهرماني آسيا که از صبح امروز در آستانه قزاقستان آغاز شده است، آزادکاران چهار وزن اول کشورمان (اوزان 57، 65، 86 و 125 کيلوگرم) به مصاف حريفان خود رفتند که کميل قاسمي نماينده سنگين‌وزن ايران با پيروزي مقابل کشتي‌گير مغول در ديدار پاياني مدال طلا را از آن خود کرد.

به گزارش فارس، قاسمي نماينده وزن 125 کيلوگرم کشورمان که در دور اول با نتيجه 11 بر صفر مقابل کشتي‌گيري از کره‌جنوبي به پيروزي دست يافته بود در دور دوم هم با نتيجه 5 بر صفر از سد آيال لازاروف، دارنده مدال برنز آسيا از قرقيزستان گذشت و به نيمه‌نهايي رسيد.

وي در اين مرحله هم با نتيجه 12 بر صفر مقابل دولت شابانباي، دارنده مدال برنز آسيا و نفر پنجم المپيک لندن از قزاقستان به برتري دست يافت و فيناليست شد.

قاسمي در مرحله نيمه‌نهايي جام تختي که چندي پيش به ميزباني ايران برگزار شده بود در کمتر از يک دقيقه با ضربه فني مقابل اين کشتي‌گير شکست خورده بود که با اين پيروزي انتقام آن باخت را از حريفش گرفت.

قاسمي در فينال هم با نتيجه 10 بر صفر از سد ناتساگ‌سورن زولبو از مغولستان گذشت و به مدال طلا دست يافت. در اين وزن 10 کشتي‌گير حضور داشتند.

پيش از اين سيداحمد محمدي در 65 کيلو و ميثم مصطفي‌جوکار در 86 کيلوگرم دو مدال طلا را براي ايران به ارمغان آورده بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها