کد خبر: ۲۱۸۷۳۵
زمان انتشار: ۲۰:۳۹     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان از تمديد قرارداد اعضاي کادر فني تيم فوتبال اين باشگاه براي يک سال ديگر خبر داد.
علي پورکياني ضمن اعلام اين خبر گفت: قصد داريم براي فصل آينده تيم بهتري را راهي مسابقات کنيم و به دنبال اين هستيم که تيم خوبي ببنديم، تيمي که در ميانه بالايي جدول رده‌بندي باشد.

به نقل از تسنيم، وي افزود: براي فصل آينده با عبدالله ويسي توافق کرده‌ايم که در تيم‌مان بماند و در ليگ چهاردهم نيز وي هدايت تيم استقلال خوزستان را بر عهده خواهد داشت. با اينکه هنوز اجازه نداريم قراردادي امضا کنيم اما به صورت قلبي با ويسي تمديد کرده‌ايم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به اين سؤال که مدت زمان قراردادي که قرار است با ويسي تمديد کنند چقدر است، اظهار داشت: شرايط به گونه‌اي است که نمي‌توان بيشتر از يک سال قرارداد بست و با آقاي ويسي و کادرش يک ساله تمديد خواهيم کرد. البته بين ما و اين مربي خوب اين حرف‌ها وجود ندارد.

پورکياني همچنين در خصوص وضعيت ايمان مبعلي که به صورت قرضي از استقلال خوزستان به جمع آبي‌هاي تهراني ملحق شده بود، گفت: قرارداد مبعلي با استقلال خوزستان تا پايان فصل بود و اکنون با اين بازيکن قراردادي نداريم. بازگشت او به تيم ما منوط به تاييد کادر فني و مديريت باشگاه است و در صورتي که لازم باشد با او صحبت مي‌کنيم تا به استقلال خوزستان بازگردد.

وي تاکيد کرد: در هر پستي که کادر فني احساس ضعف داشته باشد و بازيکن بخواهد، تلاش خواهيم کرد تا بهترين بازيکن را جذب تيم کنيم. اگر نياز به جوانگرايي و آينده‌سازي باشد بازيکنان بومي جذب مي‌کنيم و در صورتي که کادر فني بازيکنان شاخصي بخواهد از بازيکنان غيربومي هم بهره خواهيم برد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها