يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۸۷۳۶
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
نظمي:
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت: تمام مذاکراتم با اوليويرا ضبط شده و هيچکدام دروغ نگفته‌ايم.
جمشيد نظمي درباره اظهارات توني اوليويرا در نشست خبري بعد از بازي مقابل لخويا و اينکه گفته صحبت‌هاي راست و دروغ در مورد تمديد قراردادش مطرح شده، اظهار داشت: 2 جلسه مذاکره با توني اوليويرا داشتيم که با حضور چند شاهد بوده و فيلم آن هم ضبط شده است.


به نقل از تسنيم، وي افزود: بحث توني اوليويرا مربوط به باشگاه نبوده بلکه منظور آن سايت‌هاي خبري هستند که خبرهايي در مورد توافق يا عدم توافق در مذاکرات منتشر کرده‌اند و از بلاتکليفي فعلي سوءاستفاده مي‌کنند. من هم مانند توني معتقدم با اين اخبار راست و دروغ نامشخص شده است.


مديرعامل باشگاه تراکتورسازي خاطرنشان کرد: بعنوان نمونه زماني که در عربستان بوديم خبري منتشر کردند که از مديريت باشگاه استعفا دادم و حتي در حالي که بعضي اعضاي هيئت مديره همراه تيم در اين سفر بودند از بررسي اين استعفا خبر دادند. در حالي که چنين اخباري به هيچ عنوان صحت نداشت.


نظمي در مورد اظهارات توني مبني بر اينکه قرار بوده کل مبلغ قراردادش را در هنگام حضور در تراکتورسازي دريافت کند اما اين اتفاق نيفتاده، گفت: از نظر پرداخت به توني مشکلي نداشتيم و خود اين مربي هم به آن اقرار دارد. از کل قرارداد توني تنها حقوق يک ماهش به مبلغ 29 هزار دلار باقي مانده که موعد آن هم 10 - 12 روز ديگر است و تمامي موارد مربوط به اين پرداخت‌ها مستند و ضبط شده است.


وي تاکيد کرد: از زمان مديريت جعفري باشگاه بدهي 148 هزار دلاري به توني داشته که 100 هزار دلار آن پرداخت شده و تنها 48 هزار دلار باقي مانده که درباره آن هم با توني صحبت کردم و گفتم که باشگاه فعلا اين پول را ندارد اما پرداخت آن به عهده باشگاه است. ضمن آنکه روز گذشته هم مبلغي را به اين مربي پرداخت کرديم.


نظمي در مورد اينکه با اين شرايط وضعيت توني اوليويرا چه خواهد شد، گفت: توني قرار است امروز (چهارشنبه) به پرتغال بازگردد و گفته که پاسخ باشگاه را از طريق ايميل در چند روز آينده خواهد داد. به توني گفته‌ايم که مي‌خواهيم بماند و در عين حال به او گفتم که همين امروز هم با توجه به آغاز فصل نقل و انتقالات براي بستن تيم دير شده و چه خود او و چه هر سرمربي ديگري در فصل آينده بخواهد تيم را هدايت کند از اين وضعيت متضرر شده است.


وي يادآور شد: از اوليويرا خواستيم هرچه سريع‌تر به ما پاسخ دهد. فکر مي کنم مهمترين موضوع در اين ميان آن است که توني مي خواهد از وضعيت همسر بيمارش اطلاع پيدا کند. معتقدم سفرش به پرتغال از نظر روحي و رواني به او کمک خواهد کرد تا تصميمش را بگيرد.


مديرعامل باشگاه تراکتورسازي درباره اينکه گزينه ديگري غير از توني هم براي اين تيم مطرح است يا نه، گفت: توني اوليويرا تنها گزينه ماست و به هيچ گزينه ديگري فکر نمي‌کنيم.


نظمي با رد احتمال واگذاري باشگاه تراکتورسازي به بخش خصوصي گفت: نشست هيئت مديره باشگاه سه شنبه برگزار شد که طي آن با استعفاي سردار پورجمشيديان موافقت و سردار کريميان رئيس هيئت مديره باشگاه شد. قرارداد من هم براي مديريت يکسال ديگر تمديد شد و هيئت مديره بر مذاکره با توني بعنوان گزينه هدايت تيم در فصل آينده به توافق رسيد.


وي درباره اينکه پيشنهاد مالي مطرح شده به توني بر روي سايت باشگاه مقدمه شفاف سازي قراردادهاي اين باشگاه بوده، تصريح کرد: اين پيشنهاد مالي باشگاه به توني بود و با اينکه از اين مربي خواستيم درخواست‌هايش را بگويد او هنوز پاسخي نداده است.


نظمي عنوان کرد: قراردادهاي مالي باشگاه در زمان مديريت گذشته بسته شده و به من ارث رسيده است بنابراين مشکلي براي انتشار آنها ندارم. البته اين قراردادها بايد مستند شده و رقم دقيق آن مشخص شود، سپس مشکلي براي اعلام آن نخواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها