أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۸۷۳۹
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
بازيکنان ملي‌پوش تيم فوتبال سپاهان در اردو تيم ملي ايران در آفريقاي جنوبي حضور ندارند.
سپاهان شب گذشته با قبول شکست مقابل الهلال عربستان از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا حذف شد.

از سوي کارلوس کي‌روش 6 بازيکن سپاهان به اردوي تيم ملي دعوت شدند که با توجه به اينکه اين تيم 6 بازي در ليگ قهرمانان آسيا داشت تنها رحمان احمدي توانست به آفريقا سفر کند.

باشگاه سپاهان پيشنهاد داد بعد از اتمام بازي مقابل الهلال بازيکنان خود را به اردوي تيم ملي اعزام کند اما کارلوس کي‌روش هفته پيش اعلام کرد بازيکنان اين تيم از اردوي تيم ملي در آفريقا خط خوردند.

بعد از کشمکش‌هاي فراوان در اين راستا مسعود تابش قائم مقام باشگاه سپاهان اعلام کرد بازيکنان ملي‌پوش سپاهان همراه تيم از عربستان به ايران باز مي‌گردند و به اردوي آفريقا نمي‌روند.

به نقل از فارس، وي اعلام کرد: يعقوب کريمي، شجاع خليل‌زاده، اميد ابراهيمي، احسان حاج‌صفي و مهدي شريفي به احتمال فراوان از اردوي اتريش به تيم ملي اضافه مي‌شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها