کد خبر: ۲۱۸۷۴۱
زمان انتشار: ۲۰:۴۲     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
بازيکن تراکتورسازي مي‌گويد اگر شرايط تراکتورسازي به شکل گذشته ادامه يابد اين تيم در فصل بعدي ليگ قهرمانان آسيا براي تيم‌ها زنگ تفريح خواهد بود.
مهدي کياني ‌درباره ديشب تراکتورسازي مقابل لخوياي قطر، اظهار کرد: ديداري تشريفاتي با تيم لخويا داشتيم و بيشتر بازيکنانمان به فکر سلامت خودشان بودند. توپ و ميدان در اختيار ما بود، ولي متاسفانه داور پنالتي نادرستي را به سود حريف گرفت و حريف توانست به گل دست يابد. پيروزي بهتر از باخت بود که متاسفانه نتوانستيم امتيازي را کسب کنيم.

به گزارش ايسنا، وي درباره ارزيابي‌اش از سالي که براي تراکتورسازان گذشت، بيان کرد: ما در نيم فصل اول مسابقات ليگ برتر خوب بوديم، ولي متاسفانه حواشي و مسائلي باعث شد تا تيم به خوبي نتواند نتيجه‌ بگيرد. اما به هر حال در مسابقات حذفي توانستيم به جام قهرماني دست يابيم. خدا را شکر که به هدفمان رسيديم.

کياني درباره مسابقات ليگ قهرمانان آسيا گفت: اگر بخواهيم سال‌ بعد با اين شرايط و امکانات وارد مسابقات آسيايي شويم، نرويم بهتر است چون براي تيم‌ها زنگ تفريح مي‌شويم. واقعا امکانات ما خوب نبود. از مسئولان انتظار داريم براي سال آينده فکري به حال تيم تراکتورسازي کنند، زيرا هواداران از بازيکنان انتظار دارند و دوست دارند تيم‌شان نتيجه‌ بگيرد.

بازيکن تراکتورسازي خاطرنشان کرد: بايد به نظر هواداران احترام گذاشت. ان‌شاءالله برنامه‌ريزي خوبي براي سال آينده تراکتورسازي صورت بگيرد و امکانات مناسب باشد تا با بازيکنان خوبي که جذب تيم خواهند شد نتايجي که در شأن هواداران است را کسب کنيم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا دوست دارد در تراکتورسازي بماند يا خير؟ اظهار داشت: شش سال است که در تيم تراکتورسازي هستم و فوتبالم را مديون شهر تبريز و هواداران مي‌دانم، ولي انتظار دارم باشگاه به بازيکني که سال‌ها در تيم است، احترام بگذارد. در گذشته پيشنهادهايي چندين برابر تراکتورسازي به من داده بودند، اما به احترام هواداران و باشگاه از اين تيم نرفتم و پول کمتري نيز دريافت کردم.

وي گفت: دوست دارم براي ما نيز ارزش قائل شوند. خودم و خانواده‌ام به تبريز عادت ‌کرده‌ايم و ان‌شاءالله شرايط فراهم شود تا در تراکتورسازي بمانم. به هواداران قول داده‌ام تا آخر فوتبالم در تبريز بمانم.

بازيکن تراکتورسازي در پايان درباره تمديد قرارداد با توني اوليويرا گفت: مسئولان و هيات مديره باشگاه بايد در مورد اين موضوع تصميم بگيرند و من در جريان اين موضوعات نيستم. اميدوارم هر چيزي که به نفع تيم باشد رخ دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها