يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۸۷۷۶
زمان انتشار: ۲۱:۱۶     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳

رئیس جمهور اسبق آمریکا هشدار داد که غرب نباید به دلیل اقدامات رهبران روسیه و اوکراین، تحریمی علیه این کشور اعمال کند که به مردم آن ضربه بزند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، جیمی کارتر، رئیس جمهور پیشین آمریکا در حاشیه یک مراسم در پاریس عنوان کرد: غرب تاکنون دامنه تحریم‌ها را به رهبران روسیه محدود کرده است و من فکر می‌کنم که این رویکردی مناسب است زیرا نباید از این فراتر برویم که به مردم روسیه آسیب برسد.

این در حالی است که جو بایدن، معاون رئیس جمهوری آمریکا اخیرا به روسیه هشدار داده بود که اگر به اقداماتش در اواکرین ادامه دهد، با هزینه‌های سنگین‌تر و انزوای بیشتر روبرو خواهد شد.

کارتر همچنین با بیان اینکه روسیه شبه جزیره کریمه را همیشه جزوی از خود محسوب کرده است، گفته که نه اروپا و نه آمریکا یا هیچ طرف دیگری نمی‌توانست جلوی این امر را بگیرد.

کارتر ضمن ابراز امیدواری از اینکه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه از نیروی نظامی در اوکراین استفاده نکند، تصریح کرد: پوتین قصد دارد با استفاده از اهرم‌های دیگر به مردم اوکراین نشان دهد که توجه بیشتر به روسیه به نفع آن‌هاست و غرب نیز نمی‌تواند برای جلوگیری از آن کاری انجام دهد.

کارتر همچنین ابراز امیدواری کرد که اوکراینی‌ها از شرق و غرب مورد حمایت روسیه و آمریکا قرار گیرند نه اینکه بین این دو قدرت نابود شوند. آمریکا و اتحادیه اروپا تحریم‌هایی هدف‌دار را علیه چرخه داخلی پوتین اعمال کرده و و واشنگتن دائماً مسکو را با تحریم‌های بیشتر تهدید می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها