يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۸۸۱۰
زمان انتشار: ۲۱:۳۹     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد هواداران می‌توانند شعار تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنند.
سایت فدراسیون جهانی فوتبال با انتخاب سه شعار برای هر یک از 32 تیم حاضر در جام جهانی این فرصت را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است تا شعار نهایی مورد علاقه خود را در مورد تیم مورد علاقه‌شان انتخاب کنند.

هواداران تیم ملی فوتبال ایران می‌توانند به یکی از سه شعار «رویایت را محقق کن»، «یک جهان، یک ملت، یک تیم» و «افتخار پارس» رای داده و شعار تیم ملی را در چهارمین حضورش در جام‌های جهانی انتخاب کنند. 

شعار تیم ملی را در جام‌جهانی انتخاب کنید

شعاری که بیشترین رای هواداران فوتبال را به دست بیاورد، روی اتوبوس تیم‌ها درج خواهد شد.

این رای‌گیری تا 17 اردیبهشت ادامه دارد.

هواداران تیم ملی می‌توانند از اینجا به صفحه مورد نظر در سایت فیفا رفته و به شعار مورد نظر خود رای دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها