يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۸۸۱۹
زمان انتشار: ۰۱:۰۶     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال استقلال و با مهاجم این تیم درگیری لفظی شدیدی پیدا کردند.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، کبه مهاجم استقلال که در جریان بازی بسیار عصبانی بود در پایان نشست خبری سرمربی استقلال به قلعه‌نویی به شدت اعتراض کرد و گفت چرا این فصل خوب نبود و چرا پولم را نمی‌دهید؟ که سرمربی استقلال گفت: من به فتح‌الله‌زاده و علی نظری جویباری گفته‌ام که پولت را بدهند تو هم اگر در آن بازی آن فرصت خوب گلزنی را از دست نمی‌دادی اکنون این شرایط برای استقلال پیش نمی‌آمد و ما صعود کرده بودیم.

کبه به قلعه‌نویی گفت: من شما را دوست دارم اما اگر پولم را استقلال ندهد مجبور هستم که بروم و دیگر اتفاق خوبی نمی‌افتد که قلعه‌نویی هم گفت: من به مسئولان استقلال گفته‌ام تا پولت را بدهند.

کبه قبل از سوار شدن به اتوبوس قصد مصاحبه با یک دوربین تلویزیونی را داشت که مسئولان استقلال مانع شدند و کبه در نهایت با ساموئل در حالی که گریه می کرد ورزشگاه را ترک کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها