يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۸۸۲۷
زمان انتشار: ۰۸:۲۶     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
امیرقعله‌نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال با شرایط خاص روبه‌رو شده است زیرا سرمربی تیم استقلال با پیشنهاد 4 میلیاردی روبه‌روست و شروط ایده‌‌آلی نیز دریافت کرده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران طبق شنیده‌های ما از منابع آگاه اعضای تیم استقلال هنوز از وضعیت امیر قعله‌نویی باخبر نیستند اما این مربی با شرایط خاص روبه‌رو شده است زیرا وی از پدیده مستند پیشنهاد دریافت کرده است و آنها 4 میلیارد به وی پیشنهاد دادند و قرار است که 2 میلیارد از این مبلغ را زمان عقد قرارداد از مسئولان این تیم دریافت کند اما این درحالی است که امیرقلعه‌نویی هنوز پاسخی را به آنها ارائه نکرده و درصدد این است که وضعیت نهایی خوبی با استقلالی‌ها مشخص کند.

شایان ذکر است، وی با خداداد عزیزی تماسی گرفته است تا در مورد وضعیت خود با پدیده مشهد باوی گفتگو کند اما نکته قابل توجه این است که خداداد عزیزی اعلام کرده اگرچه قلعه‌نویی به مشهد نرود موفق‌تر است زیرا بنا به اعلام و عقیده عزیزی حاشیه‌های مشهد بسیار زیاد است و قلعه‌نویی مورد اذیت و آزار کامل قرار می‌گیرد اما در نهایت تصمیم با خود قلعه‌نویی است.

حنیف عمران‌زاده سرمشق سرخابی‌ها

حنیف عمران‌زاده مدافع تیم فوتبال استقلال، در مصاحبه‌اش اعلام کرد که مبلغ قراردادش چه مقدار بود و این موضوع باعث شد که وی سرمشق سرخابی‌ها شود.  

حنیف عمران‌زاده، مدافع تیم استقلال به عنوان بازیکن این تیم اعلام کرد که مبلغ قراردادش 950 میلیون تومان است و این بازیکن به مبلغ خود اشاره کرد اما دیگر نفرات در این خصوص با وضعیتی متفاوت روبه‌رو شدند و حتی به آن اشاره نکردند و اگر بحثی در این مورد عنوان می‌شد آنها بصورت دقیق از آن صحبت نمی‌کردند.  

گفتنی است، در این میان تنها حنیف عمران‌زاده به وضوح به موضوع قرارداد اشاره کرد و دیگر نفرات اصول را رعایت نکردند. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها