أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۸۸۲۸
زمان انتشار: ۰۸:۲۸     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
روی کین:
روی کین هافبک سابق منچستریونایتد معتقد است این باشگاه باید از اخراج مویس شرمنده باشد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، روی کین هافبک سابق منچستریونایتد می‌گوید این باشگاه در فصل نقل و انتقالات ضعیف عمل کرده است و نتوانست با بازیکنان خوبی قرارداد ببندد و این کوتاهی را نباید گردن مویس انداخت.
 
وی در این خصوص می‌گوید: واقعاً شرم‌آور است باید به این مربی زمان بیشتری داده می‌شد. بعضی از بازیکنان باید از خود شرمنده باشند.

جایگاه فعلی منچستریونایتد ناامید کننده است ولی راهش اخراج مویس نبود، باید همگی دست به دست می‌دادیم و به این مربی کمک می‌کردیم. من فکر می‌کنم بازیکنان خیلی از او حمایت نکردند.
 
کین در ادامه افزود: من لزوماً نمی‌گویم مویس خیلی خوب کار کرده است، اما به هر حال مربی خوبی بوده که فرگوسن او را معرفی کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها