يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۸۸۳۴
زمان انتشار: ۰۸:۳۳     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
دست‌اندرکاران ناکام و ورشکسته فتنه سبز درصدد به بازی گرفتن دولت در جنجال اخیر بند ۳۵۰ زندان اوین هستند.
به گزارش پایگاه 598، کیهان نوشت: در این زمینه دیروز سایت کلمه که از پاریس به روزرسانی می‌شود، از دولت خواست سکوت نکند. به ادعای این رسانه نفاق، بازداشتی‌های فتنه سال ۸۸ بسیج‌گران رأی روحانی در انتخابات سال گذشته بوده‌اند؟! و این در حالی است که پیش از این تحرکات فتنه‌گران از جمله در ۲۵ بهمن ۸۹ را به شدت محکوم کرده است.

اما جالب‌تر از اقدام سایت کلمه، اقدام ارگان گروهک ملی- مذهبی (مستقر درپاریس) بود که صراحتا نوشت: سبزها در حال نبرد رسانه‌ای با حاکمیت هستند و سکوت دولت اگر بشکند وزنه یکی از طرفین دعوا سنگین‌تر می‌شود. زیرا اگر دولت وقایع رخ داده را انکار کند انتقادها علیه آن از سوی سبزها افزایش خواهد یافت اما اگر محکوم کند برای سبزها پیروزی رسانه‌ای خواهد بود(!) زیرا توانسته‌اند بخشی از حاکمیت را با فشار رسانه‌ای در مقابل بخشی دیگر قرار دهند!

یادآور می‌شود نوبخت سخنگوی دولت دیروز درباره ادعای رسانه‌های وابسته به فتنه‌گران درخصوص بند ۳۵۰ اوین، گفت: رئیس‌جمهور طبق قانون‌اساسی و هیئت وزیران براساس وظایف‌شان، در هیچ یک از مواردی که حقوق شهروندان نادیده گرفته شود، سکوت نخواهد کرد ولی یک وقت است این فعالیت با اعلام‌نظر انجام می‌شود و یک وقت هم با اعمال وظیفه‌ پیگیری می‌شود افرادی که زندانی هستند، حقوقی دارند و اینکه مجازات شوند، این هم قانونی است.این مسئله در حال گزارش‌گیری است و مطمئنا پس از دریافت اطلاعات کافی از سوی طرفین، این مسئله پیگیری خواهد شد.

افراطیون فتنه‌گر بارها از دولت با ادبیاتی نظیر دولت‌گذار و رحم اجاره‌ای اصلاح‌طلبان یاد کرده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۲
پارسینه
حجت الاسلام پناهیان:
حزب اللهی باید پولدار باشد/اگر پول ندارید عرضه ندارید!
برخی دانشجویان از پناهیان درباره اتوموبیل گرانقیمت او سئوال کردند که...
به گزارش پارسینه، حجت الاسلام علیرضا پناهیان از منبری های معروف پایتخت هفته گذشته در جریان سلسله سخنرانی های خود در داتشگاه امام صادق(ع) با سئوالات اعتراضی برخی از دانشجویان این دانشگاه مواجه شد.

برخی دانشجویان از پناهیان درباره اتوموبیل گرانقیمت و دلیل استفاده او از این اتوموبیل شیک و گران سئوال کردند که حجت الاسلام پناهیان در جواب گفته بود: بچه حزب اللهی باید پولدار باشد اگر پول ندارید عرضه ندارید! باید عرضه داشته باشید!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها