أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۸۸۶۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: جنگ امروز ما با آمریکا بر سر ولایت است و آمریکا و صهیونسیت ادعای حاکمیت جهان را دارند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی عصر امروز در جمع فرماندهان سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان و مسئولان نواحی استان اصفهان در اردوگاه شهدای درچه درباره ایام ولادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: باید سهم دقیقی از معرفت حضرت زهرا(س) پیدا کنیم و برخی می‌خواهند ما را در تاریخ نگه دارند و در ولایت امام علی(ع) و غدیر که ولایت را غصب کردند، می‌گویند که چه کسی شایستگی جانشینی ولایت است.

وی افزود: امروز حق ولایت را چه کسی غصب کرده است و امریکا و صهیونیست ادعای حاکمیت جهان را داشته و این حاکمیت را غصب کرده‌اند و به نظر من جنگ امروز ما بر بحث ولایت بوده و چون امریکا اینگونه کرده، ما با این کشور مشکل داریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان بیان کرد: رهبری خواسته‌های خود را مطرح کرده‌اند و یکی از خواسته‌های ایشان این بوده که مجالس اهل‌بیت سبب تفرقه نشده و سبب وحدت شود.

وی افزود: استان اصفهان شهدای بسیاری در انقلاب تقدیم کرده و این استان در این زمینه پیشتاز بوده و در مسائل امنیتی انقلاب توجه ویژه‌ای داشته و امروز انتظار می‌رود که اصفهان در جنگ امروز که جنگ اقتصادی و فرهنگی بوده، خط شکن باشد.

سردار نقدی با اشاره به شعار سال جاری تصریح کرد: عزم ملی به معنی بسیج عمومی بوده که همه مردم در صحنه بیایند و منظور از مدیریت جهادی، مدیریت بسیجی است که ما در جنگ و انقلاب این مدیریت را داشتیم و مدیریت بسیجی بود که عامل پیروزی انقلاب و موفقیت آن بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها