کد خبر: ۲۱۸۸۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به مطالب مطرح شده در خصوص بدهی وی جوابیه ای به برنامه 90 فرستاد ولی فردوسی پور از خواندن آن سر باز زد.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از نامه، در برنامه این هفته 90 گزارشی از عملکرد رویانیان در پرسپولیس با رویکرد منفی پخش شد و در ادامه نیز امیر خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان از بدهی 50 میلیون تومانی رویانیان در پرسپولیس خبر داد.

 

مدیرعامل سابق قرمزها که به خاطر شغل جدیدش و قانون نظامی ها نمی تواند در برنامه زنده تلویزیونی شرکت کند، کمی بعد جوابیه ای برای فردوسی پور فرستاد، اما مجری 90 با اعلام اینکه بهتر است آقای رویانیان روی خط آمده و خودشان این حرف ها را مطرح کنند، از خواندن جوابیه سر باز زد.

 

رویانیان در این جوابیه با رد بدهی 50 میلیونی تاکید کرد که بدهی حاصل از دوران وی تنها 5 میلیون تومان بوده است و از امیر خادم خواسته بود جزئیات دقیق بدهی 50 میلیاردی را به مردم اطلاع دهد.

 

وی در این جوابیه تاکید کرد که در مدت زمان دو ساله به اندازه 50 میلیارد تومان برای خرید بازیکن هزینه نکرده است و مبلغی نیز از وزارت ورزش دریافت کرده و به هیج صورت امکان نداشته که چنین بدهی سنگینی بر جای گذاشته باشد.

 

رویانیان پس از عدم انتشار جوابیه اش از تصمیم خود مبنی بر شکایت از فردوسی پور و خادم خبر داده است.

 

امیر خادم یک روز پس از 90 در مصاحبه ای اعلام کرد در بررسی ها مشخص شده مبلغ بدهی رویانیان 43 میلیارد تومان است و به اشتباه از 50 میلیون تومان صحبت کرده است با این حال رویانیان همچنان تاکید دارد که تنها 5 میلیارد بدهی بر جای گذاشته است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها