أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۸۹۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
«جمعیت حقوق بشر جوانان بحرینی» در گزارشی اعلام کرد که ۱۷۶ کودک بحرینی هنوز به بهانه‌های امنیتی در زندان‌های دولت آل‌خلیفه اسیرند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، جمعیت «حقوق بشر جوانان بحرین» که موارد نقض حقوق بشر علیه کودکان در بحرین را رصد می‌کند، اعلام کرد که 176 کودک بحرینی هنوز در زندان به سر می‌برند.

این جمعیت در ادامه گزارش خود اعلام کرد: یک تیم 12 نفره به منازل 214 کودک که به بهانه‌های امنیتی از فوریه 2011 تا ماه مارس 2014، دستگیر، شکنجه و محاکمه‌ شده‌اند، سرکشی کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که این کودکان همه زیر 18 سال بوده‌اند.

 

انجمن حقوق بشر بحرین، ژانویه 2014، طی یک کنفرانس خبری اعلام کرد که 480 کودک بحرینی از سال 2011 بازداشت شده‌اند.

 

«باقر درویش» مسئول اطلاع‌رسانی این انجمن؛ طی این کنفرانس گفت: 12 کودک بحرینی در سال 2011، 148 کودک در 2012 و 132 کودک در 2013 دستگیر شدند در دسامبر گذشته نیز 31 کودک به اسارت گرفته شدند و 16 کودک نیز طی 3 سال کشته شده‌اند.

 

سازمان عفو بین‌المللی نیز 16 دسامبر 2013 در گزارشی اعلام کرد: زندانی کردن کودکان و شکنجه آنها در بحرین به امری عادی تبدیل شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها