أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۱۸۹۲۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
با توجه به گذشت ۷۰ روز از فقدان پسر ۱۸ ساله هنوز سرنوشت این فرد در هاله‌ای ابهام قرار دارد و اطلاعی از وی در دست نیست.

به گزارش خبرنگار حوادث فارس، در روز 28 بهمن سال گذشته خانمی با مراجعه به کلانتری 168 سیزده آبان به مأموران اعلام کرد که پسرش چند روزی است از خانه خارج شده و پس از آن باز نگشته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فقدان افراد و به دستور شعبه هفتم بازپرسی دادسرای شهرری ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان به تحقیق از مراکز درمانی ، ادارات بهزیستی ، کلانتری های سطح شهر تهران و ... پرداخته و با توجه به عدم پیدایش فقدانی ، مشخصات و تصویر فقدانی به نام امیر ( 18 ساله ) در سیستم جامع پلیس ثبت و در اختیار کلیه مراکز انتظامی قرار گرفت.

با توجه به انجام کلیه اقدامات پلیسی و عدم حصول نتیجه جهت مشخص شدن سرنوشت فقدانی ، دستور انتشار تصویر فقدانی از سوی مقام قضایی صادر شده است.

لذا از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی تصویر فقدانی شده و اطلاعاتی در خصوص سرنوشت وی دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 73948280 در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها