يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۸۹۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: محسن مسلمان اگر تمایل به ماندن در پرسپولیس داشته باشد می‌تواند در این تیم بماند.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از فارس، اصغر فروتن در مورد انتخاب سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تصور می‌کنم حداکثر تا اوایل هفته آینده تکلیف سرمربی تیم ذوب آهن مشخص شود و هرچه زودتر این اتفاق بیفتد به نفع ذوب آهن خواهد بود زیرا می‌توانیم از فرصتی که داریم به بهترین شکل برای آماده‌سازی تیم استفاده کنیم و در حالیکه تیم‌های دیگر در خواب هستند ما کارهای آماده‌سازی خودمان را انجام بدهیم.

 

وی در مورد اینکه از بین گزینه‌های مطرح شده در رسانه‌ها چه کسی سرمربی تیم خواهد شد، گفت: به نظر من بهترین گزینه همان فیروز کریمی است. او برنامه‌اش را هم به باشگاه داده است و اگر تعهد بدهد که می‌تواند برنامه‌اش را اجرایی کند بهترین نفر برای هدایت ذوب آهن است. انگیزه‌ زیادی برای کار در ذوب آهن دارد و 40 - 50 روزی که در باشگاه ذوب آهن بود با تمام وجود برای حفظ تیم در لیگ برتر تلاش کرد.

 

سرپرست تیم ذوب آهن با اشاره به حمایت‌های اردشیر سعد‌محمدی رئیس کارخانه ذوب آهن گفت: من خودم یک ذوب آهنی اصیل و قدیمی هستم ولی به جرات می‌گویم که سعدمحمدی پدر باشگاه ذوب آهن است. او حمایت‌های زیادی از تیم فوتبال و ورزش باشگاه ذوب آهن کرد.

 

وی در مورد وضعیت بازیکنان ذوب آهن مثل خانزاده و میلاد غریبی و قاسم حدادی‌، گفت: خانزاده و غریبی با ما فصل گذشته کار کردند و تلاش می‌کنیم آنها را حفظ کنیم البته این مسایل به انتخاب سرمربی تیم مربوط می‌شود و اگر فیروز کریمی سرمربی بماند گفته که 45 درصد بازیکنان را برای فصل آینده حفظ خواهد کرد. قاسم حدادی‌فر هم بازیکن مکتب ذوب آهن و مثل نوید‌کیا در سپاهان برای باشگاه ذوب آهن ارزشمند است. با شناختی که از این بازیکن دارم بعید است او از تیم ما جدا شود و به احتمال 90 درصد حدادی در تیم ما می‌ماند.

 

سرپرست ذوب آهن در مورد وضعیت محسن مسلمان که گفته باید به ذوب آهن برگردد، گفت: باید دید بازیکن دوست دارد در کدام تیم بازی کند. اگر مسلمان تمایل به ماندن در پرسپولیس داشته باشد می‌تواند در این تیم بماند.  زیرا بازیکن باید با تمام وجود بخواهد که در یک تیم بماند. او بازیکن ذوب آهن است اما اگر دلش با پرسپولیس است مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌توانند برای جذب او وارد مذاکره شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها