أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۸۹۵۷
زمان انتشار: ۰۳:۳۸     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
همسر آیت الله خزعلی ضمن تکذیب ایجاد فشار از ناحیه فرزندانشان که منجر به بیماری شده باشد گفت: مهدی در مورد همه دروغ می‌گوید و جدیدا در مورد پدرش و من هم دروغ می‌گوید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تریبون مستضعفین، مهدی خزعلی از مجرمان فتنه ۸۸ در روزهای اخیر در وبلاگ خود از تشدید فشارها بر پدر و مادرش برای اعلام برائت از فرزندانشان سخن می‌گوید.برخی مطالب را به پدرش آیت‌الله خزعلی نسبت می‌دهد.  مهدی خزعلی در وبلاگش مدعی شده است که شدت فشارها برادر و خواهرش به حدی است که جان پدر و مادرش در خطر است و  در همین خصوص در گفتگوی کوتاهی با همسر آیت‌الله خزعلی در خصوص صحت ادعاهای مهدی خزعلی جویا شدیم.

همسر آیت الله خزعلی ضمن تکذیب ایجاد فشار از ناحیه فرزندانشان که منجر به بیماری شده باشد گفت: مهدی در مورد همه دروغ می‌گوید و جدیدا در مورد پدرش و من هم دروغ می‌گوید. او گفته که از دست خواهر و برادرش علیرضا ما تحت فشار هستیم و مریض شده ایم در حالی که نه ما مریض هستیم و نه تحت فشار، این دخترم که مهدی مدعی شده مرا تحت فشار قرار می‌دهد و این امر موجب بیماریم شده است کارهای گذرنامه و بلیط را درست کرده است و ان شا الله  با هم عازم عتبات هستیم.

هر چه هم نصیحتش می‌کنم و تلفن می زنم و صحبت می‌کنم که این دروغ‌ها را ننویس. هر چه به او التماس می‌کنم چه الان چه هنگامی که در زندان بود ولی اثری ندارد. ایشان برنامه اش این شده که می‌خواهد سر و صدا کند. از دست او خسته شده‌ام خدا شاهد است که از دست او خسته شدم.

همسر آیت‌اله خزعلی با تاکید بر سلامت خود گفت:من الحمدلله خوبم و  نه مریضم و نه تحت فشار. هیچ گرفتاری خاصی هم ندارم و تنها گرفتاریم همین بچه هست که با دروغ‌هایش همه چیز به بهم می‌ریزد از شوهر خواهر و خواهر تا پدرش به همه بد و بیراه می‌گوید و تهمت می‌زند. چیزهایی را با خودش فکر میکند و متوهم می‌شود و آن‌ها را می‌نویسد و در اینترنت می‌گذارد.مثلا وقتی رفتیم دبی به پسرمان سر بزنیم و ده روزی آن‌جا بودیم و برگشتیم حالا او به دروغ می‌نویسد که با فشار ما را برده است که ما در دسترس نباشیم. عادت کرده است که دروغ بگوید در حالی که این ها همه به ضرر خودش است اگر این دروغ ها را نمی‌گفت تا حالا پرونده اش تمام شده بود و آزاد شده بود.این ها تنها پرونده ش را سنگین میکند قانون و دولت که چشم هایش را نمی تواند ببیند.

مادر مهدی خزعلی که وی اکنون با کفالت ایشان آزاد است در خصوص رفتار مهدی به مکالمه تلفنی‌اش در روز میلاد حضرت زهرا اشاره کرد و گفت: این بچه هام همه شان خوب و مهربانند همه شان روز مادر آمده اند دیدن من و تبریک گفته اند ولی ایشان تلفن زده است و بد و بیراه گفت به جای اینکه تبریک بگوید.

ایشان با ابراز ناراحتی از آخرین یادداشت های پسرش که در سایت شخصی‌اش منتشر کرده گفت: حرفهایش را پرینت گرفته اند و برایم آوردند وقتی خواندم که این چیزها را نوشته است به قول معروف شاخ‌هامون درامد تا صبح خوابم نبرد که اینها چیست که او نوشته است. ایشان حرفهایی که میزند در مورد همه می‌گوید و دروغ هم می‌گوید ولی جوری می‌گوید که ثابت کند راست است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها