أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۹۲۱۴
زمان انتشار: ۱۵:۳۰     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تریبون مستضعفین پنج‌شنبه گذشته دکتر حسام‌الدین آشنا و حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در برنامه دیروز امروز و فردا در خصوص مسائل فرهنگی به گفتگو پرداختند.

در انتهای این برنامه حجت‌الاسلام پناهیان در خصوص سیاست و فرهنگ گفت: وقتی فرهنگ را سیاست زده نکرده ایم که از کلمات به جا استفاده کنیم. من یک وقت می خواستم در برخی برنامه ها که به مناسبت های مختلف سخنرانی کنم حراست استانداری برخی استان های جلوی سخنرانی من را می گرفتند و وقتی می گفتم سخنرانی من دینی است نه سیاسی آنها می گفتند شما دینی هم که صحبت می کنید سیاسی برداشت می شود.

مشاور فرهنگی رییس جمهور در این لحظه خطاب به حجت الاسلام پناهیان گفت پس شما هم تجربه ستاره دار شدن را دارید که وی در پاسخ گفت: بله.

امروز یکی از کاربران گوگل پلاس در مطلبی مدعی شد عامل ستاره‌دار شدن پناهیان کسی نبوده است جز دکتر حسام‌الدین آشنا.

شماها یادتون نمیادزمان اصلاحات!!! چند دقیقه قبل از شروع سخنرانی حاج آقا پناهیان! یک حکم از استانداری قم آمد که البته حکم اش از اطلاعات بود ! و رییس اطلاعات کسی نبود جز حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی دکتر روحانی!

حکم بدین شرح بود که سخنرانی پناهیان دینی است ولی اثر سیاسی دارد! خیلی راحت مردم را از مسجد بیرون و سپس مسجد را پلمب و سخنرانی را لغو کردند…
بماند بعد از آن باز هم پناهیان ممنوع سخنرانی شده بود
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها