أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۲۰۴۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
مراسم افتتاحیه «شوخی با شما» باحضور فوتبالی‌ها و بازیگران دوشنبه شب برگزار شد.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از بانك ورزش، مراسم افتتاحیه «شوخی با شما» که از شبکه خانگی توزیع شد، دوشنبه شب در ایوان شمس برگزار شد.

 

در این سریال که با فوتبالیست‌ها، بازیگران و مردم شوخی شده چهره‌های سر‌شناسی حضور داشتند. این کار را آقای دوربین مخفی ایران امیر قهرایی ساخته که در سالن ایوان شمس مورد استقبال زیادی قرار گرفت.

 

میثم معراجی همراه قهرایی تهیه کننده‌های این کار بودند که با تلاش زیاد موفق شدند این برنامه را توزیع کنند.

 

علی انصاریان هم نقش مهمی در این کار داشت و به همراه امیر حسن خیرخواه مشاوران ورزشی این کار بودند. انصاریان در عرصه برنامه ریزی و دوربین مخفی هم نشان داد استعداد دارد و با همبازیان قدیمی و فوتبالیست‌های امروزی از جمله محمد نوازی، مهرداد میناوند، پرویز برومند، حمید استیلی، بهروز رهبری فرد، نیما نکیسا، پایان رافت، آرش برهانی، علیرضا نیکبخت، پیام صادقیان و مهدی سید صالحی از طریق دوربین مخفی شوخی جالبی انجام داد.

 

بهاره رهنما، شهرام شکوهی، سمانه پاکدل، مجید مشیری، مرتضی پاشایی، فریدون آسرایی، مهدی یراحی، حمید عسگری، بهنام تشکرو.. بازیگران و خوانندگانی بودند که عکس العمل‌های جالبی داشتند. در مراسم افتتاحیه جواد یحیوی آغازگر برنامه بود و بحث پرسپولیسی و استقلالی راه انداخت و آبی بودنش را باز هم گوشزد کرد. ناگفته نماند با حضور علی انصاریان تعداد پرسپولیسی‌ها بیشتر بود. به ترتیب قهرایی و معراجی صحبت کردند که معراجی تهیه کننده جوان و اکتیو این کار هم با تشکر از حضور آرش برهانی در سالن ۴ را نشان داد!

 

بهاره رهنما خودش را از تئا‌تر به این مراسم رساند و از حاضرین خواست برای آزاد کردن زندانی به نام امین او را همیاری کنند و از امضای پیراهن تیم ملی برای این امر خیر صحبت کرد که حاضرین حسابی برای او دست زدند. نیما نکیسا دروازه‌بان سال‌های گذشته پرسپولیس هم در مراسم حضور داشت و آرش برهانی هم به‌ جای سفر به دوبی ترجیح داد قسمت اول این کار جذاب را ببیند.

 

بیژن بیرنگ، بهرنگ توفیقی، محسن قاضی مرادی، مهوش وقاری، شهناز شهبازی،حسین سلیمانی و مجید مشیری هم میهمانان ویژه مراسم بودند.

 

مراسم با اکران قسمت اول به پایان رسید و مردم با صدای خنده‌های بلندشان نشان دادند حسابی از این کار خوششان آمده. بعد از خارج شدن از سالن هم بازار عکس و امضا با فوتبالی‌ها و بازیگران داغ بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها