أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۲۰۵۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

مرحله دوم اردوی تیم ملی ژیمناستیک بزرگسالان اعزامی به بازیهای آسیایی با شرکت 19 ژیمناستیک کار زیر نظر محمد آذرپی سرمربی تیم ملی در بندرعباس آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خلیج فارس، همزمان با روز ملی خلیج فارس اولین روز تمرینات تیم ملی ژیمناستیک با حضور رئیس فدراسیون ژیمناستیک، دبیر فدراسیون و مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان همراه بود.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در گفت و گو با خبرنگار ایسنا درباره علت انتخاب استان هرمزگان برای اردوی تیم ملی گفت: هیئت ژیمناستیک این استان هم به لحاظ مدیریتی و هم به لحاظ قهرمانی جایگاه خوبی در کشور دارد و امروز هم که شاهد تمرین این تیم بودیم می توان گفت از هر جهت تمرینات در شرایط خوبی در حال برگزاری است.

جعفر درویش زاده افزود: سال گذشته هم یک اردو در استان هرمزگان برگزار شد اما امکانات و تجهیزات برای تمرین اعضای تیم ملی ژیمناستیک کافی نبود ولی امسال بدین شکل نیست و تمامی تجهیزات در اختیار کادر تیم ملی قرار دارد.

غلامعلی دانشور،‌ مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان نیز ضمن قدردانی از زحمات فدراسیون ژیمناستیک و هیأت استانی این رشته ورزشی بیان کرد: امسال سعی شده در این اردو امکانات لازم را در اختیار تیم ملی قرار بدهیم و این افتخار نصیب استان هرمزگان شده و امیدواریم بتوانیم در بهترین شکل ممکن پذیرای تیم ملی ژیمناستیک باشیم تا در مسابقات آسیایی جزء کشورهای مدال آور باشیم.

به گزارش ایسنا مرحله اول این تمرینات در تهران برگزار شده و در نهایت در استان گلستان پایان می یابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها