کد خبر: ۲۲۰۶۸۰
زمان انتشار: ۲۲:۱۹     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
برنامه تلویزیونی «خیابان ایران» جمعه شب میزبان مسعود ده‌نمکی و فریدون جیرانی می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، برنامه تلویزیونی خیابان ایران، این هفته به موضوعات مختلفی از جمله شب آرزوها، روز ملی خلیج فارس، روز کارگر، روز معلم و نمایشگاه بین المللی کتاب می پردازد.
 
خیابان ایران عنوان برنامه شبانگاهی شبکه یک سیما است که هر هفته، پنج شنبه ها و جمعه ها ساعت 23:30 به صورت زنده از این شبکه پخش می شود. حامد جوادزاده تهیه کننده و کارگردان این جُنگ شبانه است و طبق اعلام روابط عمومی این برنامه، پنج شنبه، وزیر آموزش و پرورش و جمعه مسعود ده نمکی و فریدون جیرانی میهمانان ویژه ی این برنامه خواهند بود.
 
پخش کلیپ‌هایی در مورد خلیج فارس به مناسبت روز ملی خلیج فارس، پخش گزارشی از کارگران ساختمانی به مناسبت روز کارگر، آیتم‌ها و میهمانان ویژه شب آرزوها به مناسبت اولین پنج شنبه ماه رجب، و همچنین پخش گزارش هایی از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از جمله بخش های مختلف این برنامه است.
 
از ویژگی های این برنامه، می توان به امکان ارسال پیامک رایگان از سوی مردم به سامانه 203098 و یا امکان ارتباط رایگان تلفنی مخاطبان با شماره تلفن *8 اشاره کرد. همچنین مخاطبین این برنامه با ثبت نام در سایت خیابان ایران، می‌توانند با شرکت در دوره های مختلف سبک زندگی، علاوه بر امکان دریافت جوایز مختلف، مدرک پایان دوره ی پودمانی (مورد تایید وزارت علوم) را دریافت کنند.
 
مجری این برنامه عبدالله روا است که در به همراه مجریان تخصصی حوزه های مختلف، به گفتگو با میهمانان می پردازند. قسمت هفدهم برنامه خیابان ایران، پنج شنبه ساعت 23:30 و قسمت هجدهم آن جمعه دوازدهم اردیبهشت ماه ساعت 23 به روی آنتن شبکه یک می رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها