أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۲۱۲۳۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
وکیل خانوادگی حامد صداقتی گفت: ما از صدا سیما گلایه داریم که چرا باید درباره اتفاق به این مهمی که قهرمان ملی یک کشور دزدیده شود حتی یک خبر هم از صدا سیما پخش نشود؛ تا مردم بیشتر در جریان کار قرار بگیرند.
به گزارش پایگاه 598، وکیل خانوادگی حامد صداقتی قهرمان شمشیر بازی ایران که چندر روز پیش مورد حمله مسلحانه افراد شرور قرار گرفت در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا درباره آخرین وضعیت قهرمان شمشیر بازی ایران  گفت: آخرین اطلاعاتی که ما از حامد داریم همان چیزی است که در سایتهای مختلف وجود دارد؛با توجه به پیگیری هایی که انجام داده ایم هنوز هیچ خبر جدید از حامد نداریم.
 
وی درباره چگونگی ربودن حامد توسط افراد شرور عنوان کرد:حامد با سه نفر از دوستانش هر چند وقت یک بار برای تفریح به بندر عباس،قشم،چابهار می رفتند که این بار در مسیر بازگشت از تهران به سمت سیستان وبلوچستان اسیر تعدای از افراد شرور می شوند و تا الان هیچ خبری از او در دسترس نیست.
 
وکیل خانودگی قهرمان شمشیر بازی ایران گفت:حامد حتی در طول زندگیش با هیچ کس خصومت شخصی هم نداشته حتی دوستان وی هم با کسی اختلافی نداشته اند که منجر به چنین اتفاقی شود.
 
وی در پایان تاکید کرد: ما از صدا سیما گلایه داریم که چرا باید اتفاقی به این مهمی که قهرمان ملی یک کشور دزدیده شود اما حتی یک خبر هم از صدا سیما پخش نشود؛ تا مردم بیشتر در جریان کار قرار بگیرند.
 
به گزارش دانا مقارن ساعت 19/30 دقیقه شامگاه چهارشنبه در محور ایرانشهر-خاش یک خودروی پژو پارس مورد حمله اشرار مسلح قرار گرفت که بر اثر این حمله یک جوان تهرانی جان خود را از دست داد و دو سرنشین دیگر این خودرو از جمله حامد صداقتی قهرمان شمشیر بازی ایران به گروگان گرفته شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها